هنوز به طور کامل با هم آشنا نشده‌ایم!

هم صحبت صمیمی ما خانم کیایی، عضو شورای اصلی پایگاه و مدیر محتوایی «پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی» است که قریب به سه ماه است این مسئولیت را پذیرفته ولی نزدیک به یک سال است که به طور مستمر با پایگاه همکاری می کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، بر اساس صحبت های کیایی، “پایگاه وبلاگنویسان ارزشی” مجموعه ای مستقل است که از سال 1386 کار خود را شروع کرده است و اکنون دارای 5هزار عضو است.

در این پایگاه که با مدیریت «علی کریمی» و شورای سیاست گذاری که متشکل از 7 عضو است اداره می شود، مطالب و محتواهای فراوانی وارد عرصه مجازی می شود.

اعضای این گروه هنوز به طور کامل با هم آشنا نشده اند، چرا که به گفته کیائی شناخته شدن در فضای حقیقی ممکن است کارهای مجازی را دچار لطمه کند و نیت ها را تحت الشعاع قرار دهد.

از دیگر امکانات این پایگاه عضویت در گروه گوگل و شرکت در بحث هایی است که به تناسب و همراه با سیاست های وبلاگ نویسان ارزشی منتشر می شود.

از نکات جالب این پایگاه، استقلال آن و عدم داشتن پشتوانه مالی است و اینکه تمام اعضا با احساس تکلیف و وظیفه ای که می کنند به صورت کاملا افتخاری با مجموعه همکاری می کنند.

گفتنی است گه این پایگاه برای اولین بار است که در نمایشگاه رسانه های دیجیتال حضور پیدا کرده است و در غرفه 184 بخش پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها، آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان است.

چهارمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال تا شنبه 24 مهرماه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول