نماهنگ جنجالی «شورای هماهنگی» دیگر پخش نمی‌شود

نخستین غرفه راهروی راستی ورودی طبقه همکف چهارمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال، با پلاک 171 به «شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی» اختصاص دارد که این روزها با برنامه هایی که داشت، به عنوان یکی از خبرساز ترین غرفه‌های بخش پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها شناخته شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این شورا با هدف تجمیع و هماهنگی گروه های فعال جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی با تفکرات مختلف به میدان آمده بود که خیلی زودتر از آن‌چه به نظر می رسید وارد حاشیه سازی شد.

پایگاه خبری-تحلیلی فردا نیوز، روز گذشته با انتشار خبری، مدعی شد که در غرفه این شورا نماهنگ‌هایی در توهین به مسئولین نظام در این غرفه پخش می شود که با دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حفظ وحدت مغایرت دارد.

این پایگاه در خبر منتشر شده می نویسد:

نکته درخور توجه نشان دادن تصاویر چهره هایی همچون هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری، سید حسن خمینی نوه امام (ره)، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمدرضا باهنر نماینده مردم تهران در مجلس همزمان با پخش سرود منافق است که بر خلاف توصیه ها و تاکیدات چندباره رهبر معظم انقلاب است.

این در حالی است که پایگاه خبری صراط، در گزارش دیگری، ضمن زنجیره‌ای دانستن سایت های منتشر کننده این خبر، اعم از فردا، الف، آتی، آینده و غیره، هدف از این جوسازی ها را به حاشیه بردن نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال عنوان کرد.

روح الله سیفیان، دبیر موقت این شورا هم در گفت‌وگو با «صراط» این موضوع را کذب می داند و می گوید: “در کلیپ پخش شده مذکور هیچ تصویری از سید حسن خمینی و محمد رضا باهنر وجود نداشته است. برخی از سایت‌ها با شانتاژهای خبری و انتشار اخبار کذب، قصد ایجاد شکاف و تضعیف این شورا را دارند و تصاویر مذکور در حال حاضر دیگر بازپخش نمی شوند.”

سیفیان، در توضیح بیش‌تر این موضوع، می گوید: “کلیپی که برخی سایت‌ها از آن نام برده اند مربوط به تولیدات «شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی» در زمان فتنه بوده که در نمایشگاه رسانه های دیجیتال از LCD های موجود در این غرفه باز پخش است.”

با این حال اطلاعات «وبلاگ نیوز» و تارنمای شورا، نشان می‌دهد این شورا در خردادماه 89 اعلام موجودیت کرده و در زمان فتنه فعالیتی با این نام نداشته است.

گفتنی است پایگاه صراط با استناد به این موضوع که این تولیدات مربوط به زمان فتنه بوده، کشف کرده است که سایت های منتشر کننده خبر «فردا»، با عناصر فتنه ارتباط دارند.
انتهای پیام/.

  • بي طرف

    ايول به اين اطلاعاتتون!
    دانشمندان به ظاهر مذهبي!
    شورا از خرداد 89 راه اندازي شده اما اين كليپ مربوط ميشه به ساخته هاي اعضاي فعلي شورا!
    افتاد؟
    بعيد ميدونم براي شما كه ادعاتون ميشه به اين راحتي قابل درك باشه !
    مجيد جان دلبندم يعني اين آثار در زمان فتنه ساخته شده بوده اما الان سازنده هاش يعني گرافيست ها و تدوين گراش عضو اين شورا شدن!
    اميدوارم ديگه براتون مفهوم باشه
    خدا هدايتتون كنه
    معلومه به يه جاتون فشار اومده ها
    يا علي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول