سرويس ايميل «میهن‌میل» 12هزار عضو دارد

در نمايشگاه امسال شاهد حضور سرويس هايي بوديم كه ايميل رايگان در اختيار كاربران اينترنت قرار مي دادند و سوالي كه ايجاد مي شود اين بود كه استقبال چگونه است؟ مدیر غرفه «صبامیل» می گوید: بيشتر مراجعه كنندگان در مورد آن سوال مي كنند و ما پاسخ مي دهيم و فرصت خوبي است كه امكانات خود را به آنها معرفي كنيم.

به گزارش «وبلاگ نیوز» صباميل يكي از اين سرويس دهنده هاست كه به صورت رايگان، به دو حالت ارسال ايميل به نام خود صباميل و يا اينكه از هر سرويس ايميل ديگري، مي تواند فعالیت کند. به طور مثال مي شود، از صباميل به ياهوميل، جيميل، هات ميل، به نام خودشان از صباميل، ميل ارسال كرد. از خدمات ديگر آن، ارسال نامه به صورت كارت پستال و پاسخ آن به همان طريق است.

صباميل، شش ساله است و در حدود 12هزار كاربر دارد و از از فروردين ماه نيز نام ما در صفحه اي كه براي فيلترينگ به نمايش در مي آيد، قرار گرفته است و باعث شده كه شناخته تر شود.

ميهن ميل نيز يكي ديگر از سرويس ميل هاست كه امسال در نمايشگاه حضور يافته است. يك سال و نيمه است و در اين عمر كوتاه خود 12 هزار كاربر دارد. امكان ارسال ايميل، امكان ايجاد صفحه دوستان، تقويم شمسي، يادآوري از جمله امكانات اين سرويس ايميل است اما يكي از امكاناتي كه به تازگي در سايت قرار گرفته است امكان ارسال پيامك است. به اين ترتيب كه اگر ميل جديدي به ايميلتان آمده باشد، با يك پيامك كه حاوي مشخصات ارسال كننده و نيز تيتر نامه است، به تلفن همراهتان خواهد آمد. البته متقاضي اين امكان بايد آن را خريداري كند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول