هک وبلاگ «لیلا اوتادی» به‌خاطر یک خبر دروغ

وبلاگ و وبسایت رسمی «لیلا اوتادی» به دلیل انتشار یک خبر دروغ از سوی سایت کافه سینما هک شدند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» روز گذشته در پی انتشار خبر حضور «لیلا اوتادی» در فیلم پایان نامه در نقش ندا آقا سطان، در سایت کافه سینما، موج فحاشی‌ها و حملات غیر اخلاقی به سوی این بازیگر سینما در صفحه «فیس بوک» او آغاز شد و در عرض چند ساعت صفحه ای در مخالفت با او در فیس بوک ساخته شد. به طوری که اوتادی به دلیل نسبت الفاظ بسیار رکیک به او، مجبور به حذف صفحه خود در فیس بوک شد.

سپس کسانی که تحت تاثیر این جو قرار گرفتند -و اتفاقا در ظاهر جزو هواداران آزادی بیان هم هستند- وبلاگ و وبسایت رسمی لیلا اوتادی را با عنوان “موج آزادی” و به همین بهانه هک کردند. پس از گذشت چند ساعت، سایت او هم از دسترس خارج شد.

وبسایت رسمی اوتادی توسط گروهی به نام «موج آزادی» هک شد.

وبلاگ لیلا اوتادی هم توسط همان حامیان امواج آزادی(!) مورد هجوم قرار گرفت.

اما به دنبال گسترش فحاشی‌ها و بی اخلاقی‌ها، روابط عمومی فیلم پایان نامه با ارسال توضیحی به خبرگزاری فارس برای خبر سایت کافه سینما، اساسا این خبر را کذب دانست و در این باره گفت:

نقش اوتادي هيچ ربطي به ندا آقا سلطان ندارد و گرچه بستر وقوع داستان فيلم چند ماه پس از انتخابات سال گذشته است؛ ولي اصولا اين فيلم پليسي- اجتماعي بوده و به اين موضوع نمي پردازد.

در همین زمینه اوتادی ضمن اعلام این موضوع که پایش شکسته است و تا یک ماه آینده در هیچ پروژه‌ای نمی‌تواند شرکت کند، به خبرنگار فارس می‌گوید: «امروز (جمعه) به توصيه دوستانم كه زودتر مطلع شدند، با پاي شكسته (كه چند وقتي است دچار آن شده‌ام) پاي كامپيوتر و دنياي مجازي نشستم و با مرور اخبار اينترنت، خبري را كه در آن نوشته شده «قرار است در نقش ندا آقاسلطان بازي كنم»، خواندم. دلم مي‌خواهد بدانم چه كسي اين دشمني را روا داشته تا با طرح اينگونه خبر، مردم را نسبت به من هيستريك و عصبي نمايد.»

گفتنی است فحاشی‌ها و توهین‌های جماعت موسوم به “موج آزادی” در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس بوک، فرندفید، بالاترین و امثال آن به حدی است که «وبلاگ نیوز» از بازنشر آن‌ها به صورت متن و تصویر معذور است.
انتهای پیام/.

  • مهدی.ه

    دشمن چه خوشش بیاد چه نیاد ندا رو خودشون کشتند…

  • یوسف

    “دلم می‌خواهد بدانم چه کسی این دشمنی را روا داشته تا با طرح اینگونه خبر، “مردم” را نسبت به من هیستریک و عصبی نماید.”

    خانم اوتادی توجه داشته باشند که اطلاق لفظ “مردم” به چند تا “سگ هار بالاترینی” یک توهین بزرگ است. احتمالا ایشان تا قبل از این جریان با این حرامزادگان برخوردی نداشته اند!

  • دشمنان چه خوششان بیاد چه نیاد، موسوی، کروبی و خاتمی وووو حالا خائن هستن. همینطور طرفداران انگشت شماره آنها یعنی کسانی که خود فروخته امریکا و اسرائیل هستن

  • با سلام
    دوستان بزرگوار که نظر میدهند لطفا دقت کنند چه مینویسند؟!
    نظراتی که داده شد هیچ ربطی به تیتر خبر ندارد.
    واما عکس العمل انجام شده در برابر این مسئله!
    بنظر می رسد شیوع این خبر، یک حرکت حساب شده از گروهی بوده که بدیهی است متخصص در جنگ روانی هستند، این حرکت در حقیقت نوعی تست فضای جامعه نیز می باشد تا درصد حساسیتها را در دو طیف مخالف و موافق ارزیابی نمایند و همچنین نوع واکنشها را تحلیل کنند و میزان حیات آنها را رصد کنند.
    بزرگواران لطفا از قدرت تعقل و تفکر حتما استفاده کنید و کیاست لازم را داشته باشید تا در دامهای مخفی دشمن اسیر نشوید و ناخواسته کمک به آنها نکنید
    بااحترام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول