يك «مبلغ» بايد در عرصه فعاليت‌های مجازی وارد شود

به عقيده مدير كل امور مبلغين و مساجد سازمان تبليغات اسلامی، مبلغ بايد با برنامه‌ای جامع و هدفمند از ابزارهای فضای مجازی استفاده كند و در جهاد سايبری حضور داشته باشد.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، به نقل از روابط عمومی اداره كل تبليغات اسلامی همدان، حجت‌الاسلام حسن رقيمی، مديركل امور مبلغين و مساجد سازمان تبليغات اسلامی ضمن بيان اين مطلب در جمع رؤسای ادارات تبليغات اسلامی استان همدان، گفت: يك مبلغ بايد در عرصه فعاليت‌های مجازی وارد شود و برای فعاليت در اين حوزه، برنامه جامع و هدفمند داشته باشد.

وی با اشاره به فعاليت دشمنان در جبهه نرم افزود: جنگ نرم از مدت‌ها قبل در دستور كار دشمنان قرار گرفته و آنان با ابزارهای مختلف و به‌ويژه مديريت سايبری فعاليت می‌كنند و لازم است مبلغان نيز در اين بخش، جهادی اينترنتی داشته باشند.

رقيمی در ادامه بر مطالعه و شناسايی اسناد فرادستگاهی به ويژه در حيطه فرمايشات مقام معظم رهبری تأكيد؛ و اظهار كرد: شناسايی اولويت‌های اجتماعی منطقه، بومی‌سازی فعاليت‌ها، تعامل با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مديريت تعاملی و مشاركتی از جمله موارد حاكم بر سازمان تبليغات اسلامی است.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول