انرژی وبلاگ نویسان باید تقسیم‌بندی و سازمان‌دهی شود

شب گذشته سردار سعید قاسمی در جمع شرکت کنندگان در اردوی فعالان سایبری در قم به بیان اتفاقات سال گذشته پرداخت و در این میان وظایف افسران سایبری جنگ نرم را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» از قم، در این جلسه سخنرانی که به مدت یک ساعت به طول انجامید، سردار ضمن بیان شواهد تاریخی ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و مقایسه آن با اتفاقات اخیر، مشکلات فعلی را در مقابل حوادث آن دوران به صورت یک از هزار ارزیابی کرده و گفتند: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان از انواع حربه ها استفاده کردند. از تهمت زدن و وابسته خواندن قیام و حرکت امام خمینی(ره) به غرب و مخصوصا انگلیس، نقشه ترور امام، ربایش یا مصدوم کردن حضرت امام و عرض اندام 15-16 گروه منافق که در جریانات اخیر تنها به یک گروه رسیده است. در آن زمان ها نمی شد نفس کشید. درگیری و نبرد خیابانی در تهران خودش برنامه خاصی بود. داستان کردستان برنامه پیچیده ای در خود بود. یکی دو کودتا مانند نوژه، طرح بمباران بیت امام، طرح خود بنی صدر و مسعود رجوی گوشه ای از این مشکلات بود.

قاسمی، بزرگترین اقدامات منافقین در زمان پیروزی انقلاب اسلامی را نصب بنی صدر به عنوان رئیس جمهور و اعتقاد و ارادت به منتظری به عنوان جانشین بعد از امام خمینی(ره) بیان کرد و افزود: هنوز  که هنوز است متحیر می مانیم که رئیس جمهور ما سید، فرزند آیت الله و مورد تایید علماست و دکتری است که کتاب اقتصادی اسلامی را نوشته است و از مسئولیت هایش فرماندهی کل قوا، ریاست شورای فرهنگی و رئیس حمهور بوده است. چطور ممکن است؟

وی در رابطه با عزل منتظری از مقام جانشینی رهبری توسط حضرت امام(ره) گفت: نسخه آقای منتظری را حضرت امام در روزهای آخر عمر خود نوشت. در زمانی که در هر خانه حزب اللهی دو عکس امام و آیت الله منتظری بود، ایشان تصمیم می گیرند و فرمان تاریخی را می دهند. آن شب همه به مساجد رفتند و صحبت های مختلفی شد. تقریبا ده روز طول کشید تا مردم این تغییر نظر حضرت امام(ره) را باور کنند. چرا که برخی می گفتند شاید اطلاعات کانالیزه و اشتباهی به حضرت امام رسیده که ایشان چنین تصمیمی گرفته اند. اما بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند بر حسب اطلاعات رسیده می خواستم از مدتی قبل این خبر را منتشر کنم که برخی مخالف کردند و نگذاشتند که زودتر بگویم. با این وجود هنوز هستند افرادی که منتظری را جانشین حضرت امام(ره) می دانند و نتوانسته اند قاب عکس او را از کنار عکس امام بردارند.

قاسمی با بیان دو نوع زندگی در میان مردم گفت: دو مدل زندگی داریم. یکی این که فرد به کسی کاری ندارد. اعمال و رفتار عبادی خود را انجام میدهد و زندگی خود را دارد. و یکی دیگر این که از ابتدای زندگی درد دین دارد. مانند حضرت امام(ره) و شما افسران جنگ نرم. شما راه دوم را انتخاب کرده اید. پس لازم است که در این راه سست نشوید و برای این مهم ما احتیاج به بازخوانی تفکرات داریم.

وی فعالیت در عرصه حاضر را نسبت به گذشته سخت قلمداد کرده و گفت: شرایط سخت شد. زیرا از تفکرات اصلی امام و ساختار اولیه آن فاصله گرفته ایم. اما شما نسبت به بقیه دوگام جلوتر هستید. زیرا افق تان مشخص است و می دانید که راه رهبر معظم انقلاب درست است.

قاسمی در رابطه با انقلاب مصر و تاثیرپذیری آن از انقلاب اسلامی ایران گفت: بر این باورم که اگر در این دو دهه خیانت نمی شد و گام به گام جلو می رفتیم، انقلاب مصر یک دهه زودتر اتفاق می افتاد.

سردار به افسران جنگ نرم خواندن صحیفه نور را توصیه کرده و گفت: اگر نمی توانید این 22 جلد را بخوانید، حتما دوجلد آخر را و یا آن چه به صورت خیلی خلاصه به تازگی به چاپ رسیده است را بخوانید. زیرا نمی شود فقط به صرف دوست داشتن، ایدئولوژی بدست آورد.

وی همچنین مسئولیت های افسران جنگ نرم را در دو جبهه بیان کرده و گفت: یکی در سطح داخل زمین گیر نشویم و دوم اینکه در سطح بین الملل این افکار را گسترش دهیم. در سطح داخلی، ما باید توان خاصی بگذاریم. انرژی به گونه ای تقسیم بندی بشود که برای رد یک شبهه، تمام وبلاگ نویسان مشغول نشوند. تنها چند وبلاگ پاسخگوی آن باشند. بر حسب ضرورت عکس، کاریکاتور، مقاله و تنوع در کار باشد. بقیه برای بقیه کارها سازماندهی شوند.

رزمنده سال های دفاع مقدس پیرامون فعالیت در خارج از کشور گفت: در سطح خارجی، متاسفانه ایران مانند جزیره است. زیاد توریست پرور نیست و با آن چه در بیرون اتفاق می افتد بیگانه است. الان چشم کشورهای دیگر به ایران است و از آن محتوای نرم افزاری می خواهد. ایران سراسر از تجربه است. از رئیس جمهوری گرفته تا اقدامات مقطعی منافقین. این ها را باید منتقل کرد و گفت تا دیگر کشورها از کنار این بحران ها به سلامت عبور کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول