شرکت بیش از 350 وبلاگ و سایت در جشنواره ملی جهاد سایبری

دبیر جشنواره ملی جهاد سایبری بوشهر، از شرکت بیش از 350 وبلاگ و سایت در این جشنواره خبر داد.

غلامرضا بازدار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار «وبلاگ نیوز»، با اشاره به پایان یافتن فرصت ثبت نام در جشنواره ملی جهاد سایبری بوشهر، اظهار داشت: بیش از 350 وبلاگ و سایت در این جشنواره شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه جشنواره جهاد سایبری در بخش های مختلف برگزار می شود، تصریح کرد: بخش مسابقه وبلاگ نویسی این جشنواره در اوایل سال 90 در بوشهر برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره ملی جهاد سایبری بوشهر، با اشاره به اینکه پیش از این قرار بود، اختتامیه و معرفی برگزیدگان در 15 اسفند سال جاری برگزار شود، بیان داشت: به علت انجام داوری دقیق آثار ارسالی در بخش وبلاگ، این مسابقه به سال آینده موکول شده است.

بازدار، به برگزاری نشست های تخصصی و اردوهای آموزشی جشنواره ملی جهاد سایبری اشاره کرد و گفت: این نشست ها با حضور فعالین فضای مجازی و مدیران سایت های ارزشی در بوشهر برگزار می شود.

دبیر جشنواره ملی جهاد سایبری بوشهر، خاطرنشان کرد: بیشترین آثار ارسالی در بخش وبلاگ بوده است و قسمتی زیادی از جوایز نیز به این بخش از مسابقه اختصاص داده شده است.

بازدار یکی از هدف های اصلی برگزاری جشنواره جهاد سایبری را آشنایی و جمع کردن وبلاگ نویسان و مدیران ارزشی در فضای مجازی عنوان و اذعان کرد: امیدواریم جشنواره ای پر محتوا و ماندنی در عرصه مسابقات وبلاگ نویسی، برگزار شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول