شبكه‌هاي اجتماعي حالت تكميل‌شده وبلاگ‌ها هستند

عاميانه نوشتن به‌عنوان ادبيات جا افتاده براي وبلاگ نويسي تنها مختص به وبلاگ‌ها نيست و از گذشته از طريق چت‌روم‌ها اين ادبيات وارد شده بود كه البته اين نوع ادبيات به دليل جو صحيحي موجود در وبلاگ‌نويسي بوده و مشكلي ايجاد نمي‌كند.

به گزارش«وبلاگ نیوز» مدير سرويس‌دهنده بلاگ‌اسكاي با بيان اينكه در كشور ما از شبكه‌هاي اجتماعي و وبلا‌گ‌نويسي در كنار هم استقبال مناسبي صورت گرفته است، افزود: با وجود گسترش شبكه‌هاي اجتماعي، هم‌چنان وبلاگ‌نويسي روبه رشد است.

مسعود چنگيزي با تاكيد بر اينكه توسعه‌ي شبكه‌هاي اجتماعي در مجموع باعث كناررفتن يكدفعه و در حاشيه‌ قرار ‌گرفتن وبلاگ‌ها نمي‌شود، هرچند كه با آمدن امكانات جديد در هر زمينه‌اي امكانات قديمي‌تر در حاشيه‌ قرار مي‌گيرند، ولي در مجموع وبلاگ‌ نويسي به كار خود ادامه مي‌دهد، البته ممكن است در دراز‌مدت در حاشيه قرار‌ گرفتن وبلاگ‌نويسي شكل بگيرد.

وي با بيان اينكه وبلاگ‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي دو ابزار مجزا براي استفاده‌ي كاربران هستند، گفت: هيچ‌گاه با روي كارآمدن يك ابزار به‌طور كامل ابزارهاي ديگر به كنار نمي‌روند و هركدام استفاده خود را دارند.

چنگيزي شبكه‌هاي اجتماعي را حالت تكميل‌شده وبلاگ‌ها دانست و افزود: وبلاگ‌ها در دل شبكه‌هاي اجتماعي نيز حضور دارند، البته وبلاگ‌نويسي شكل تخصصي دارند و فضايي متفاوت‌تر دارند.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، مدير سرويس بلاگ‌اسكاي در گفت‌وگو با ایسنا، در بخش ديگري از سخنان خود درباره‌ي ادبيات وبلاگ‌نويسي نيز اظهار كرد: عاميانه نوشتن به‌عنوان ادبيات جا افتاده براي وبلاگ نويسي تنها مختص به وبلاگ‌ها نيست و از گذشته از طريق چت‌روم‌ها اين ادبيات وارد شده بود كه البته اين نوع ادبيات به دليل جو صحيحي موجود در وبلاگ‌نويسي بوده و مشكلي ايجاد نمي‌كند.

وي فضاي اينترنتي را در شبكه‌هاي اجتماعي و وبلاگ‌ها فضاي دوسويه دانست و ادامه داد: با استفاده از اين ادبيات كاربرها به‌شكل ساده‌تري با نويسنده وبلاگ ارتباط برقرار مي‌كنند به همين دليل وبلاگ‌نويس‌ها از طريق اين ادبيات به‌جذب مخاطب مي‌پردازند. ضمن اين‌كه اين‌گونه ادبيات هيچ ضرري به ادبيات كتابي كشورمان وارد نمي‌كند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول