«گوگل پلاس» این هفته وبلاگستان را شلوغ کرد!

بازنشر مطالب منتشر شده در وبلاگ‌ها پیرامون وبلاگستان و شبکه‌های اجتماعی موضوعی بود که از ابتدا در «وبلاگ نیوز» در قالب بخش یادداشت پیگیری می‌شد. اما با توجه به هدف ما برای بیش‌تر دیده شدن منبع نوشته و توجه بیش‌تر به وبلاگ‌های تولیدکننده در این حوزه، قرار بر این شد که از این به بعد آخرین مطالب منتشر شده در وبلاگ‌ها پیرامون محورهای هدف پایگاه «وبلاگ نیوز» در قالب گزارشی با عنوان “وبگردی” منتشر شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» رونمایی از شبکه اجتماعی جدید گوگل با عنوان “گوگل پلاس” بخش مهمی از محتوای منتشر شده در وبلاگستان را در هفته گذشته به خود اختصاص داد.

وبلاگ “یک آی.تی نویس” با انتشار مطلبی به معرفی شبکه گوگل پلاس (که به گوپلاس معروف شده است) می‌پردازد. از طرف دیگر علیرضا مجیدی، نویسنده وبلاگ “یک پزشک” هم با انتشار یک پست به این سئوال پاسخ می‌دهد که “آیا «گوگل پلاس» می‌تواند به اندازه کافی سربازگیری کند و مهمات جمع‌آوری کند؟!”

آرش زاد، نویسنده وبلاگ “وبلاگینا” هم نظرات تعدادی از صاحب‌نظران وب فارسی را در قالب پستی جمع آوری می‌کند و امکان جدید گوگل را بیش‌تر مورد بررسی قرار می‌دهد.

مصطفی لامعی، نویسنده وبلاگ “آی کلاب” هم در مطلب خود به ترفندی اشاره می‌کند که می‌توانید حساب کاربری توییتر و فیس بوک خود را از طریق گوگل پلاس به‌روز کنید.

با این همه، محمدرضا باقری، نویسنده وبلاگ “بیا تا برویم” با انتشار نوشته‌ای متفاوت با عنوان “5سال از قافله عقبیم” به راه اندازی این شبکه گوگل و ماندن ما اندرخم یک کوچه فضای مجازی می‌پردازد.

اما واکنش‌های مارک زاکربرگ هم در این هفته سوژه بسیاری از پست‌ها بوده است. “یک پزشک” با انتشار نوشته دیگری مدیر فیس بوک را محبوب‌ترین کاربر گوگل پلاس عنوان می‌کند و وبلاگ “ویز ویز” هم به همکاری اسکایپ و فیس بوک برای پر کردن خلأ چت در این شبکه اجتماعی می‌پردازد.

تلویزیون‌های اجتماعی و وبلاگ‌های جانبازان

آرش زاد، در نوشته‌ای دیگر به “تلویزیون‌های اجتماعی” در وبلاگینا می‌پردازد و مفهوم Social TV را کمی تشریح می‌کند.

وبلاگ “بایگانی من” هم به بهانه روز ولادت حضرت عباس(ع) و روز بزرگداشت مقام جانباز، به معرفی چند وبلاگ‌نویس جانباز و چند وبلاگ پیرامون جانبازان می‌پردازد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول