بلاگر تغییر می‌کند؛ یاهو سرویس وبلاگش را تعطیل می‌کند

تغییر چهره سرویس وبلاگ گوگل، تعطیلی سرویس وبلاگ یاهو و تغییراتی در سرویس دهنده بلاگ وب از آخرین اخبار تغییرات دنیای سرویس دهنده‌های داخلی و خارجی هستند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» سرویس وبلاگ بلاگر متعلق به گوگل، در حال تغییر چهره است و به زودی چهره کاملا جدیدی را برای کلیه کاربرانش رونمایی خواهد کرد.

این چهره جدید هم اکنون در بخش بتای بلاگر در آدرس draft.blogger.com فعال شده است. در طراحی جدید بلاگر، طرح صفحه بسیار ساده، سبک و شبیه به سرویس های جدید گوگل مانند Plus شده است. در طرح جدید بلاگر، از تکنولوژی آجاکس بهره بیشتری گرفته شده تا سرعت بارگزاری صفحات بیشتر باشد.

یاهو سرویس وبلاگش را تعطیل می‌کند

یاهو اعلام کرد بخش وبلاگ، اشتراک عکس و دفترچه یادگاری را از سرویس Yahoo Pulse حذف خواهد کرد.

یاهو پالس، یکی از سرویس های زیرمجموعه سایت یاهو است که امکان به اشتراک گذاری نوشته ها ، عکس ها و یادداشت های کاربران را فراهم میکند که پس از بسته شدن سرویس yahoo 360 و سرویس yahoo Photos راه اندازی شد و وبلاگ های کاربران یاهو که در yahoo 360 می نوشتند به این بخش منتقل شد. اما یاهو بار دیگر اعلام کرده است که بخش Blogs و بخش PHotos در یاهو پالس نیز تا 4 هفته دیگر کلا از این سرویس حذف میشود.

در صورتی که در بخش وبلاگ خود در این سرویس چیزی نوشته بودید، می توانید هم اکنون یک کپی از مطالب و عکس های خود را پیش از اینکه از دسترس خارج شود ، از روی یاهو دانلود کنید و برای خود نگه دارید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر این‌جا را ببینید.

بخش راهنمای قالب بلاگ وب فعال شد

بخش راهنمای قالب در بلاگ وب اضافه شده است.

کاربران بلاگ وب برای درک بهتر قالب ها و ساخت قالب جدید و یا ویرایش قالب های خود می توانند از بخش قالب ها گزینه راهنما، قالب را انتخاب کرده و مطالعه نمایند تا به بهترین شکل قالب وبلاگ خود را طراحی کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول