روایت پنجمین روز نمایشگاه رسانه‌ها از زبان بازدیدکنندگان

برای روایت پنجمین روز پنجمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، به جای توجه به حاشیه‌ها، سراغ بازدیدکنندگان رفتیم تا نظرات آن‌ها را بپرسیم.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز»، یکی از بازدیدکنندگان که فوق لیسانس مشاوره بود گفت: اولین باری است که به نمایشگاه رسانه های دیجیتال آمده ام. تقریبا همان چیزهایی که میخواستم را یافته و خریداری کرده ام. ظاهرش خالی ولی داخلش پر است. اما اینکه بخش هایی از نمایشگاه را به مشاوره اختصاص داده اند کار کارشناسی ای صورت نگرفته است. مشاوره فرایند است و نمی‌شود در یک یا دو ساعت مشکلی راحل کرد مخصوصا با این آلودگی صوتی ای که وجود دارد.

بازدیدکننده‌ دیگری که ظاهرا برای دیدن دوستانش که غرفه دار هستند هر روز به نمایشگاه می‌آید از آلودگی صوتی بخش تیراندازی در بخش جنگ نرم شکایت کرد و گفت: شاید بشود گفت که این بخش با وجود این تیراندازی جذاب شده باشد اما آلودگی صوتی به قدری است که صدا به صدا نمی‌رسد و من فقط تصویری از دوستانم دارم.

یکی از بازدیدکنندگان که پوستری از حرم حضرت امیر(ع) در دست داشت در پاسخ به سوالم گفت: این‌که غرفه‌های حرم‌های امیر المومنین و امام حسین و حضرت عباس(ع) در طبقه بالا قرار گرفته است یک نوع مهجوریت است. این‌ها سایت‌های خارجی نیستند، سایت‌های معنوی هستند و باید کنار سایت آستان قدس رضوی قرار گیرند. در طبقه بالا قرار گرفتن این بخش‌ باعث شده است که کمتر کسی به آن‌جا مراجعه کند و از فیض عظیم زیارت مجازی حرمین محروم شود.

یکی دیگر از بازدیدکنندگان با ناراحتی به سمتم می‌آید و می‌پرسد غرفه نشریه الکترونیکی باب‌الجواد(ع) کجاست؟ پیدایش نمی‌کنم. اینقدر این سالن‌ها را بد چیده‌اند که خیلی از سایت‌ها را پیدا نمی‌کنم. من هم به جای باجه‌های اطلاع رسانی راهنمایی‌ش کردم.

می گفت: چینش غرفه ها در این نمایشگاه شبیه بازی “مز” (Maze) است و فقط کسانی می‌توانند به سایت‌های مورد نظرشان برسند که اراده‌ی قوی داشته باشند.

ناگفته نماند که من تازه امروز غرفه جوان بلاگ را یافتم، دالانی بود که من در این مدت از آن داخل نشده بودم!

تمپلیت جنریتور و چارباغ هم از قلم افتاده بود. غرفه 229 و غرفه خانه فعالان مجازی هم که بارها از مقابلش رد شده بودم نیز هم!

حالا این ما هستیم و غرفه‌های مارپیچ مانند پنجمین نمایشگاه رسانه هایی از نوع دیجیتال!

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول