اعلام برترین های جشنواره وبلاگ نویسی «آیات»

برترین های نخستین جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی قرآنی، عصر روز 30 آبان در سالن مجتمع فرهنگی 22 بهمن شهر تبریز، معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» از تبریز، نخستین جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی با عنوان “آیات” با حضور حجت الاسلام حمید محمدی، قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی و با معرفی 47 نفر از برترین های جشنواره به کار خود پایان داد.

هیئت داوران در این مراسم با توجه به برگزاری دو مرحله داوری انتخاب آثار و داوری محتوایی و فنی و با توجه به معیارهای اساسی شامل تولیدی بودن محتوا، سابقه فعالیت وبلاگ، تعداد مطالب مرتبط با موضوعات قرآنی، رعایت اصول ساختار فنی و زیبایی در سبک و بیان آثار ثبت شده در دبیرخانه جشنواره را بررسی کرده و نتایج نهایی جشنواره را اعلام کردند.

در بخش وبلاگ متنی مقاله و پژوهش، مقام اول و تندیس جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی قرآنی به وبلاگ “راه فضیلت” به مدیریت سجاد شاهسون از قم، مقام دوم و تندیس جشنواره به وبلاگ “بینات” به مدیریت محمدامین خطیبی از قم، مقام سوم و تندیس جشنواره به وبلاگ “طلبه پاسخگو” به مدیریت هادی فلاح از قم، مقام چهارم به وبلاگ “ادبستان خدا” به مدیریت زهرا پیری از بیجار کردستان و مقام پنجم جشنواره نیز به وبلاگ “قرآن پژوه” به مدیریت علی پاپوش از یزد تعلق گرفت.

در بخش وبلاگ متنی – احادیث، مقام اول و تندیس جشنواره به وبلاگ “طلوع دین و اندیشه” به مدیریت محمد حسین پورعباس از قزوین، مقام دوم و تندیس جشنواره به وبلاگ “سیری در احادیث معصومین” به مدیریت سید امید داعی از آمل، مقام سوم به وبلاگ “منبرک” به مدیریت سید محمد حسین راجی از مشهد و مقام پنجم جشنواره نیز به وبلاگ “هیئت مکتب الباقر(ع)” به مدیریت مجید کبورانی از تهران تعلق گرفت.

هیئت داوران در بخش وبلاگ های متنی – احادیث وبلاگی را حائز رتبه چهارم ندانستند.

در بخش وبلاگ متنی- آموزش، مقام سوم و تندیس جشنواره به وبلاگ “در باغ سبز قرآن، آموزش قرآن برای کودکان” به مدیریت نرگس سراجیان از تهران، مقام چهارم جشنواره به وبلاگ “شهر رمضان” به مدیریت محمدرضا بطوئی از نیشابور و مقام پنجم جشنواره نیز به وبلاگ “آموزش قرآن برای کودکان” به مدیریت مسلم توکل از شیراز تعلق گرفت.

هیئت داوران در بخش وبلاگ های متنی – آموزش، وبلاگ هایی را حائز رتبه اول و دوم ندانستند.

در بخش وبلاگ متنی- تاویل، تفسیر و تدبر، مقام اول و تندیس جشنواره به وبلاگ “برای خاطر آیه ها” به مدیریت مریم روستا از تهران، مقام سوم و تندیس جشنواره به صورت مشترک به وبلاگ های “تفسیر قرآن” و “ترنم” به مدیریت صغری رسولی از املش و ثریا آذرمیر از تبریز، مقام چهارم جشنواره به وبلاگ “قرآن امین” به مدیریت امید طاهر نژاد از ساوه و مقام پنجم جشنواره نیز به وبلاگ “شراب ناب” به مدیریت مریم رضوی تعلق گرفت.

هیئت داوران در بخش وبلاگ های متنی – تاویل، تفسیر و تدبر، وبلاگی را حائز رتبه دوم ندانستند.

در بخش وبلاگ متنی- تلاوت ها، مقام دوم و تندیس جشنواره به وبلاگ “فرهنگ” به مدیریت سید وحید حسینی از اصفهان، مقام چهارم جشنواره به صورت مشترک به وبلاگ های “فرهنگی و قرآنی صعود” و “تلاوت قرآن کریم” به مدیریت سیدمحمد اصغری نکاح از مشهد و فاطمه زغالی زاده از قم و مقام پنجم جشنواره نیز به صورت مشترک به وبلاگ “مذهبی و فرهنگی” به مدیریت سید محمد حسین حسینی از اصفهان و به “شبکه گنجینه تلاوت درگاه الزّجاجه” به مدیریت فرزاد زاهدی از تهران تعلق گرفت.

هیئت داوران در بخش وبلاگ های متنی – تلاوت ها، وبلاگی را حائز رتبه های اول و سوم ندانستند.

در بخش وبلاگ متنی- خاطره نویسی، مقام سوم و تندیس جشنواره به وبلاگ “لحظاتی پر از نور” به مدیریت مطهره حیدری داینی از ژاپن و مقام پنجم جشنواره به وبلاگ “مهتد” به مدیریت احمد رضا بذر افشان ابرقوئی از تهران تعلق گرفت.

هیئت داوران در بخش وبلاگ های متنی – خاطره نویسی، وبلاگی را حائز رتبه های دوم، سوم و چهارم ندانستند.

در بخش وبلاگ متنی- گزارش و خبر؛ مقام اول و تندیس به وبلاگ خبری “قرآن منیر” به مدیریت حمید رضا علیپور از رشت، مقام دوم و تندیس جشنواره به وبلاگ “کتاب زندگی” به مدیریت پویا فرهادی از خرم آباد، مقام سوم و تندیس جشنواره به وبلاگ “زلال وحی” به مدیریت سیدجعفر فاطمی نوش آبادی از کاشان، مقام چهارم جشنواره به وبلاگ “اخبار قرآنی شهرستان اهر” به مدیریت احمد داداشیان از اهر و مقام پنجم جشنواره به وبلاگ “گروه بین المللی تواشیح طارق تبریز” به مدیریت سید محمد حسین بلاغی مبین از تبریز تعلق گرفت.

در بخش وبلاگ متنی – داستان و شعر، مقام اول و تندیس جشنواره به وبلاگ “ضمایر” به مدیریت علی سلیمانی از همدان، مقام دوم و تندیس جشنواره به وبلاگ “یک لقمه نان و شعر” به مدیریت علی فردوسی از اصفهان، مقام سوم و تندیس جشنواره به صورت مشترک به وبلاگ “نسیم منزل لیلی” به مدیریت علی آرمین از قم و “حسینیه دل” به مدیریت مریم داعی از زنجان، مقام چهارم جشنواره به وبلاگ “داستان های شگفت انگیز قرآن کریم” به مدیریت امیر حسن گل محمدی از تهران و مقام پنجم جشنواره به وبلاگ “اشعار قرآنی” به مدیریت صدیقه قاسمی از بوشهر اختصاص یافت.

در بخش پادکست، مقام دوم و تندیس جشنواره به وبلاگ “نداکست” به مدیریت ابوالفضل بیات از زنجان، مقام چهارم جشنواره به وبلاگ “صدای نور” به مدیریت احمد فیاض از اصفهان و مقام پنجم جشنواره به صورت مشترک به وبلاگ “رادیو اینترنتی آیه” به مدیریت حامدحامدی خسروشاهی از تبریز و “جهان حجاب” به مدیریت مصطفی ایرانلو از بجنورد اختصاص یافت.

هیئت داوران در بخش پادکست، وبلاگی را حائز رتبه های اول و سوم ندانستند.

در بخش فتو وبلاگ، مقام دوم و تندیس جشنواره به وبلاگ “از این زاویه” به مدیریت نقی خوش خلق از تهران، مقام سوم به صورت مشترک به وبلاگ “Quran,Amidst The Images” به مدیریت مریم عطایی از گیلان و وبلاگ “یا مصور” به مدیریت محمد عارف خطیبی از قم و مقام چهارم جشنواره به وبلاگ “آیات آسمانی” به مدیریت معصومه اسدی آقا باقر از ورامین تعلق گرفت.

هیئت داوران در بخش فتوبلاگ، وبلاگی را حائز رتبه های اول و پنجم ندانستند.

در بخش ودکست (ویدئوکست) نیز مقام سوم جشنواره به صورت مشترک به وبلاگ “تماشاکده قرآن” به مدیریت مهدی محمدی نژاد از تبریز و وبلاگ “آیات وحی” به مدیریت صغری شکوهی از کرج و  مقام پنجم جشنواره به وبلاگ “سخن وحی” به مدیریت محمد امین شامحمدی از قم تعلق گرفت.

هیئت داوران در بخش ودکست (ویدئوکست)، وبلاگی را حائز رتبه های اول، دوم و چهارم ندانستند.

انتهای پیام/.

۲ comments

  • چطور ما در جشنواره رتبه آوردیم اما اسممان اینجا نیست بهتر است خبرتان را صادقانه درج کنید
    بهتر است یکبار دیگر این اسامی را با اسامی که دبیرخانه دومین جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی به آدرس لینک زیر منتشر نموده مقایسه کنید تا به اشتباهتان پی ببرید
    http://news.ershad-as.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=1&id=4011

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول