اختتامیه جشنواره بین المللی «نور» برگزار شد

آئین اختتامیه دومین جشنواره بین المللی تولیدات رسانه‌ای عفاف و حجاب “نور”، در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما همراه با سخنرانی و اهدای تندیس، لوح تقدیر و اهدای جوایز نقدی به برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در این مراسم  که با اجرای یراق بافان صورت گرفت، حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کبری خزعلی رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان، موسوی مقدم قائم مقام رئیس رسانه ملی، پروین سلیحی رئیس شورای سیاستگذاری این جشنواره، مريم مجتهدزاده، رئيس مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري و فهمیه فرهمند پور رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات زنان دانشگاه تهران حضور داشتند.

در این مراسم که همزمان با روز ملی خانواده برگزار شده بود، محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم و پروین سلیحی به سخنرانی پیرامون ضرورت توجه به تولیدات رسانه ای عفاف و حجاب پرداختند.

اجرای موسیقی و مولودی خوانی توسط امید معنوی، شعرخوانی توسط فرزند شهید و نمایش کلیپ از دیگر برنامه‌های اختتامیه این جشنواره بود.

در انتهای مراسم به برگزیدگان در بخش‌های مختلف جشنواره، عکس، داستان، شعر، ترجمه، نمایشنامه رادیویی، برنامه ترکیبی، نماهنگ،‌ فیلم کوتاه، سریال، مستند، فیلمنامه، گزارش‌ها خبری رادیویی، گزارش‌های تولیدی، گزارش‌های خبری، بخش رسانه‌های دیجیتال(وب‌سایت‌ها، وب‌لاگ‌ها، نرم‌افزارها و بلوتوث)‌ تندیس، لوح تقدیر و جوایز نقدی اهداء شد.

در بخش وب‌سایت‌ها مجله الکترونیکی چارقد با سردبیری سمیه ملاتبار رتبه اول و مجله اینترنتی دخت‌ایران با مدیرمسئولی حمیدغلامزاده حائز رتبه سوم شد.

در بخش وبلاگ‌ها احسان جعفرپيشه برای وبلاگ “حجاب پوستر“، رضيه خسروي برای وبلاگ “مستوره” و عاليا نراقي برای وبلاگ “من، چادرم، خاطره ها” اول تا سوم شدند.

در بخش وبلاگهاي يادداشت محور نفر اول رضوان خسروي، نفر دوم زهرا دهقاني و رضا احسان پور نفر سوم شدند و در این بخش آثار زهره عيسي خاني، لیلا باقری و دکتر مریم داعی شايسته تقدير شناخته شدند.

گزارش‌های تصویری این همایش را می‌توانید از این‌جا و این‌جا مشاهده کنید.

انتهای پیام/.

One comment

  • مدیر وبلاگ صدف حجاب

    سلام
    کاش حداقل به شرکتت کنندگان احترام می گذاشتند واز آنها دعوت می کردند تا در اختتامیه شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول