موج وبلاگی «همراهان نه دی» در فضای مجازی منتشر شد

موج وبلاگی “همراهان نه دی” با هدف عمل به دستورات مقام معظم رهبری در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» وبلاگ آب و آتش با انتشار پستی از تمامی وبلاگ نویسان دعوت به کرده آورده است تا به دستورات مقام معظم رهبری در روز 9 دی سال 88 عمل کنند.

در بخشی از مطلب مرتبط این موج وبلاگی آمده است:

مردم در نه دی دو سال پیش، با در دست گرفتن تصاویر او – و فقط تصاویر او ! – به خیابانها ریختند و برای این کار از هیچ سازمان تبلیغات و شورای هماهنگیی اجازه نگرفتند و همه کارهایش را هم خودشان کردند. اظهارات «آقا» در روز دوشنبه، حاوی نکات فراوانی است و از لزوم پاسداشت جدی این روز تاریخی و توجه اکید برای جلوگیری از فراموشی یا کمرنگ شدن این حماسه ماندگار و حرکت تأثیرگذار حکایت داشت.

لازم به ذکر است از همه وبلاگ نویسان و فعالان مجازی عرصه سایبر دعوت شده است که در عمل به این توصیه مقام معظم رهبری، با نوشته های “خوب، عمیق، مستدل” و حتی نوشته هایی که بار عاطفی و احساسی آن روز را می تواند به خوبی منتقل کند را زینت بخش وبلاگ ها و صفحات اینترنتی خود کنند.

علاوه بر این “تقی دژاکام”، نویسنده این وبلاگ و آغاز کننده این حرکت از دوستان خود خواسته است تا دوستان‌شان را به شیوه خوشه ای دعوت کنند تا در آستانه نه دی نود، صدها صفحه، نوشته، عکس، پوستر، شعار، صوت، فیلم، محصول فرهنگی و هنری حقیقی و مجازی در این باره داشته باشیم و اینها را سندی کنیم برای کسانی که می خواهند ماهها و سالهای بعد، دستمایه فهمیدن و درک بخش کوچکی از آن حماسه خودجوش تاریخ ایران اسلامی کنند.

گفتنی است، علاقه مندان با نوشتن مطلبی در این باره با یک کامنت در وبلاگ آب و آتش اطلاع رسانی کنند تا لینک نوشته آنان در صفحه اصلی ذکر و امکان پیگیری خوانندگان و مخاطبان بیشتری برای آنان فراهم شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول