باید از فضاي مجازی در راستاي پيشرفت جمهوري اسلامي ايران استفاده کرد

اولين جلسه شوراي عالي فضاي مجازي با حضورسران سه قوه و به رياست رييس جمهوری تشکيل جلسه داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در اين جلسه که عصر امروز (شنبه) با حضور اعضاي حقوقي و حقيقي اين شورا در نهاد رياست جمهوري برگزار شد، دکتر محمود احمدي نژاد رييس شوراي عالي فضاي مجازي به اهميت و جايگاه اين شورا در کشور اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند در شرايط فعلي کشور و جهان، فضاي مجازي از جايگاه ويژه برخوردار است، به طوري که امروزه ابعاد گستره آن در زندگي فردي و اجتماعي انسانها نقش بسزايي را ايفا مي کند.

رييس جمهور با اشاره به ابعاد مختلف مديريت فضاي مجازي در کشور اظهار داشت: در شرايط کنوني مرکز ملي فضاي مجازي مي تواند به عنوان نقطه اي متمرکز در سياست گذاري ها و تصميم گيري ها کلان کشور در عرصه سخت افزاری، نرم افزاري و صيانت از آسيب هاي اين فضا تاثير گذار باشد.

دکتر احمدي نژاد در ادامه فضاي مجازي را فضاي نامحدود توصيف کرد و گفت: از آنجايي که فضاي مجازي، فضاي نامحدود است و در آن مرزها برداشته شده، بايد تلاش شود تا با برنامه ريزي دقيق از فضاي سايبري در راستاي اهداف و پيشرفت نظام جمهوري اسلامي ايران استفاده کرد.

در اين جلسه همچنين اعضاي اين شورا به بيان ديدگاه و نقطه نظرات خود درخصوص نحويه شکل گيري مرکز ملي فضاي مجازي، مباني، فرصت ها و بهره گيري ازفرصت هاي ملي، به بيان ديدگاه ها و نقطه نظرا ت خود پرداختند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول