در جنگ نرم نمی‌توانیم با زور بازو جلو برویم

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، مراسم رونمایی از گسترده ترین کانون افسران جنگ نرم (پورتال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و احسان قاضی زاده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، و مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد استان تهران عصر امروز سه شنبه 19 اردیبهشت برگزار شد.

سید محمد حسینی گفت: باید با به کار گرفتن ذوق جوانان این پایگاه‌ها و سایتها در مساجد فعال شوند. چرا که مقام معظم رهبری دستور نبرد تمام عیار و واقعی در این زمینه را صادر کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ما در معرض هجمه فرهنگی دشمن هستیم و ایران تنها کشوری است که در مقابل استکبار ایستاده است.

وی تأکید کرد: امروز علاوه بر جنگهای نظامی و اقتصادی، جنگ سایبری نیز داریم و ما باید تمام توانمان را برای مقابله با آن به کار ببریم.

حسینی یادآور شد: امروز 800 سایت راه اندازی شده که این پورتال امکان دسترسی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد در سراسر استان تهران را به فضای مجازی در اختیار مخاطب قرار می دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه تأکید کرد: امروز نه تنها باید به شبهات فضای مجازی معاندین پاسخ دهیم، بلکه باید ابتکار عمل را به دست آوریم و حتی مهاجم باشیم و نه مدافع.

وی افزود: در جنگ نرم نمی توانیم با زور بازو جلو برویم بلکه فکر و اندیشه است که مؤثر است. این برتری و تفوق اندیشه هم در اسلام وجود دارد. آن مضامین بالا و منطق و استدلال بالای اسلام قطعاً می تواند دل‌های منصف را به خود جلب کند.

» گزارش تصویری این مراسم را از این‌جا ببینید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول