آغاز هفته جهانی «محکومیت توهین به مقدسات ادیان توحیدی»

به گزارش خبرنگار «وبلاگ‌نیوز»، جمعی از کاربران فضای مجازی در بیانیه آغاز حرکت خود در (شبکه‌ اجتماعی افسران) نوشته اند:

“ما جمعی از کاربران فضای مجازی با توجه به گسترش برنامه ریزی شده و مدیریت شده توهین به مقدسات ادیان توحیدی در فضای مجازی تصمیم گرفتیم تا با فعالیت های خود جامعه جهانی را از این خطر و تبعات آن آگاه سازیم.

این حرکت خزنده با توهین به کلام الله، پیامبران، ائمه و شخصیت های مقدسی همچون حضرت مریم (س) سعی در انتشار ضلالت دارد و ما هم با توجه به کلام مقام معظم رهبری سعی داریم تا از این بستر فضای مجازی برای انتشار هدایت استفاده نماییم.

ما “فدائیان امام علی النقی (ع)” با کمک خبرگزاری ها، سایت ها و وبلاگ های فعال در عرصه فضای مجازی بنا داریم تا انشاء الله از تاریخ (30 اردیبهشت ) تا تاریخ (5 خرداد ماه) سال 1391 را به عنوان “هفته جهانی محکومیت توهین به مقدسات ادیان توحیدی” نام گذاری نماییم و در این هفته که منتهی به روز شهادت امام علی النقی (ع) می باشد، با تمام توان به تولید محتوا در قالب های مختلف در رابطه با این حرکت خواهیم پرداخت.

در این حرکت که در ادامه برگزاری “دهه بزرگداشت امام علی النقی (ع) در فضای مجازی” است باز هم اهتمام جدی به انتشار معارف اهل بیت علیهم السلام و بخصوص امام علی النقی (ع) خواهیم داشت. بی تردید مهمترین و موثرترین راه برخورد با این حرکت خزنده و مدیریت شده توهین به مقدسات، نشر معارف اهل بیت و پیامبران الهی می باشد که البته توجه به این راه هرگز به معنی نفی راه های دیگر نخواهد بود.”

بر اساس این گزارش، سوژه روز “هفته جهانی محکومیت توهین به مقدسات ادیان توحیدی” در شبکه اجتماعی افسران برای تجمیع این محتواها در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، تاکنون خبرگزاری های نسیم و دانشجو، روزنامه وطن امروز، شبکه اجتماعی افسران، سایت های خبری جهان، رجا، فردا، مشرق، خبرنامه دانشجویان، صراط، شفاف، بی باک، 598، پیمانه، وبلاگ نیوز، مجلس نهم، بهدخت، دی نیوز، تازه، وب خبر، تریبون، امت نیوز، زنان پرس و قاصد نیوز، سایت تحلیلی تبیینی برهان، سایت آوینی، تشکل حزب الله سایبر، جبهه وبلاگی غدیر،‌ خانه فعالان مجازی و دوهفته نامه باب الجواد(ع) به این حرکت پیوسته اند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول