به‌نام مجمع «فرا» و به‌کام مردم

جمعی از فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی که بر کاربرد این ابزار درجهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی همت گمارده اند، هم پیمان می شوند تا در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به یاری خداوند متعال از هیچ کوششی فروگذار نکرده و با ایجاد تشکلی تحت عنوان “مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی” تلاش مردمی و جدی را آغاز کنند.

این قسمتی از مطالب آورده شده در سایت “فرا” است.

راهی که با انقلاب اسلامی آغاز شد، ادامه خواهد داشت. (مقام معظم رهبری)

به عنوان یک نفر از هزاران نفری که در فضای اینترنت فعال هستند و بعنوان یک نفر از هزار نفری که در این همایش شرکت کردند، اولین همایش مجمع را با توضیحات داده شده فعالیت جدید و جدی می بینم. فعالیتی مردمی! مردمی بودن این فعالیت مهم است، اینکه کسانی از جنس ما، یعنی “مردم”، افرادی که بصورت خصوصی در این فضا فعالیت می کنند.

صد در صد هیچگاه برای من مهم نیست که اطلاعات مرا از کجا برداشته اند، زیرا بعنوان یک فعال اینترنت می دانم که اطلاعاتم در همه جا، چه سایت های من و چه اطلاعات ثبت شده دامنه ام آمده است. شماره تلفن، آدرس پستی و آدرس پست الکترونیک!

بعنوان یک برنامه نویس می دانم نوشتن رباتی که اطلاعات را از سایت های ثبت دامنه و یا جستجو گر اینترنتی ذخیره کند، الگوریتم پیچیده ای ندارد. بحث من هرگز بر سر این نیست که اطلاعات من از کجا برداشته شده، بلکه خوشحالم از این حرکت! هیچگاه در طول زمان 9 ساله فعالیت خودم در اینترنت ندیدم که عده ای وبسمتر براحتی در کنار هم جمع شوند، عده ای که می دانند قرار است حرف دلشان زده شود و می دانند عده ای دیگر گوش شنوا برای شنیدن حرف هایشان دارند.

خوشحالم که مجمعی “مردمی” در حال شکل گیری است! تا زمانی که مردم اینترنتی ما از درد دلشان نگویند هیچگاه مشکلات حل نمی شود و تا زمانی که این مجمع “مردمی” بودن خود را حفظ کند، این حرکت قابل ستایش خواهد بود.

در پایان اینکه اعلام می کنم با هر تشکلی که در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در فضای رسانه های دیجیتالی توسط نهادهای دولتی و یا خصوصی در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت کند همکاری صادقانه خواهم داشت.

انتهای پیام/.

سيد حسين مرئي؛ وبلاگ یک مهندس

One comment

  • ساناز مرادیان فرد

    با سلام ، خیلی خوشحال هستیم که چنین مجمعی شکل گرفته است و حضور بیش از هزار نفری در این مجمع نشانگر حمایت فعالین وب در این زمینه است و باید از این حرکت حمایت کرد . مطمئنا فعالین عرصه وب از مسئولین تشکیل دهنده این مجمع که روزگاری متصدی مسئولیت بوده اند حمایت خواهند کرد . حضور اعضای شورای منصوب رهبری نیز گواه حمایت این افراد از این مجمع خواهد بود .
    تا آخر جان تا زمانی که حفظ انقلاب اسلامی اولویت این مجمع هست پای آن خواهیم ایستاد …
    مهدی صرامی و مومن نسب و چندین نفر همانطور از کارنامه اجرایی شان در مرکز توسعه فناوری مشخص است و عملکرد 3 ساله آنها برای کلیه فعالین عرصه وب مشخص است . آقای مدیر مرکزی که هنوز تفاوت ویندوز با اینترنت را نمی داند چگونه مدیر مرکز تخصصی شده است برای همگان سوال است …
    از زمانی رفتن صرامی از مرکز توسعه فناوری ، بسیاری از فعالین و همکاران تجارت الکترونیک ارتباط خود را 100 % قطع کرده اند و مطمئنا به جریانات سیاسی حاکم بر مرکز نخواهند چسبید … بهتر است از سوابق و رفت و آمدهای سیاسیون و جریان انحرافی در مدیریت کنونی مرکز صحبت شود … تحقیق کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول