پایگاه‌های خبری اینترنتی در تحقق «وحدت ملی» نقش مهمی دارند

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز، پنجشنبه 2 شهریور، در ديدار رئيس جمهور و اعضای هيأت دولت ضمن مهم دانستن موضوع وحدت ملی، مسئوليت رسانه‌ها، افراد صاحب تريبون و پايگاه‌های اينترنتی را در زمينه تقويت وحدت ملی مهم دانستند.

ایشان در این دیدار گفتند: مسئله وحدت و انسجام ملی هم خیلی موضوع مهمی است. ما این‌قدر این قضیه را تکرار کردیم که انگار الفاظ دارد خاصیت‌های خودش را در بیان معنا از دست می‌دهد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره موضوع وحدت ملی، خطاب به رسانه‌ها گفتند: رسانه‌ها، منبردارها و تریبون‌دارها در این‌که وحدت یا اختلاف ایجاد کنند نقش دارند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه به پایگاه‌های اینترنتی اشاره کردند و افزودند: امروز با گسترش پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی اینترنتی، حرف از هر زبان و حنجره‌ای دربیاید به گوش همه می‌رسد و خیلی‌ها هم رعایت نمی‌کنند.

ایشان خطاب به مسئولین گفتند: کسانی که مسئولند باید اهتمام بورزند که این آزادی که نظام اسلامی برای بیان حقایق داده است در جهت ایجاد نشاط، امید و همدلی همبستگی به کار بیفتد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول