تبریک رئیس مرکز ملی فضای مجازی به «حسن روحانی»

به گزارش «وبلاگ نیوز»، سایت مرکز ملی فضای مجازی کشور خبر داد که در پی انتخاب «حسن روحانی» به عنوان ریاست جمهوری یازدهم، «مهدی اخوان بهابادی»، رئیس مرکز ملی فضای مجازی این انتخاب را به او تبریک گفت.

متن کامل پیام دبیر شورای‌عالی فضای مجازی بدین شرح است:

امروز پس از 34 سال از پيروزي انقلاب اسلامي و با وجود همه فشارهاي دشمنان، ملت ايران در اوج است و همچون موجي خروشان همه مكر دشمن را در چشم برهم زدني نابود مي‌سازد. انتخابات 24 خرداد كه بيت الغزل حماسه سياسي بود، نشان از پيوند دروني ملت با نظام اسلامي داشت. ملتي كه با همه مرارت‌ها و سختي‌ها باز هم با اعتماد تمام بر نظام خود به ميدان آمدند و برگي ديگر از تاريخ پر افتخار خود را رقم زدند. نظام مردم سالاري ديني بار ديگر پويايي خود را با انتقال قانونمند و البته زيباي قدرت در ميان انديشه‌هاي فرزندان خويش به رخ جهانيان كشيد.

اينك كه ملت حماسه آفرين ايران بار مسئوليت سترگ رياست جمهوري اين نظام مقدس را بر دوش يكي از فرزندان خود، حجت الاسلام و المسلمين جناب آقاي دكتر حسن روحاني گذاشته است، تحقق حماسه سياسي و اين انتخاب را به مقام معظم رهبري، ملت ايران و جنابعالي تبريك عرض نموده و از خداوند متعال آرزوي موفقيت در ظل توجهات حضرت وليعصر (عج) مي‌نماييم.

در پايان مركز ملي فضاي مجازي به نمايندگي از همه فعالان اين حوزه آمادگي خود را براي همكاري همه جانبه با دولت تدبير و اميد اعلام مي دارد، انشاءالله باتوجه ويژه رئيس جمهور منتخب محترم شاهد تحولات چشمگير در فضاي مجازي كشور باشيم.

مهدی اخوان بهابادی

دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول