یک ناشر،ایرانی بودن را شاخصه جذابیت رمان‌های ایرانی برای ناشران خارجی دانست و گفت: آن دسته از رمان های ما که راجع به فیس بوک و اینترنت است جهانی نمی‌شود

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» یوسف علیخانی درروزنامه جام جم، نوشت: در ایران کتاب هایی جایزه می گیرند و تبلیغ می شوند که وقتی ناشر خارجی روی آن ها دست می گذارد، به لحاظ عدم جذابیت موضوع و عدم تعلیق و… و به عبارت دیگر، دارا نبودن شاخصه های جذابیت از نظر مخاطب بین المللی رد می شوند و اصلا کتاب به مرحله جهانی شدن نمی رسد.

این نویسنده و ناشر کتاب تاکید کرد: مهم ترین شاخصه جذابیت از نظر چنین مشاورانی این است که رمان ویژگی های ایرانی بودن را دارا باشد. پس عملا آن دسته از رمان های ما که راجع به فیس بوک، اینترنت و… است، خود به خود در مرحله انتخاب مشاوران حذف می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول