مشکل اسنپ‌ تریپ در بازگشت وجوه لغو خرید بلیط سفر به کاربرانش

مجازیستدر چند روز گذشته برخی کاربران اسنپ ‌تریپ از مشکل در پرداخت واریز وجوه لغو سفر خود از سمت این شرکت خبر می‌دهند. اسنپ ‌تریپ اعلام می‌کند دلیل بروز این مشکل در سیستم بازپرداخت بانک عامل این شرکت در انتقال وجه به صورت کارت به کارت است.
 بخشی از کاربران اسنپ ‌تریپ از تاخیر در پرداخت مبالغ لغو خریدهای خود از این پلتفرم فعال در حوزه خرید آنلاین بلیط و گردشگری طی ۷۲ ساعت گذشته خبر می‌دهند.
روابط عمومی اسنپ‌ تریپ در پیگیری در خصوص بروز این مشکل که با عث نارضایتی کاربران این پلتفرم شده است اعلام کرد:
  • تاخیر پرداخت وجوه لغو شده بدلیل بروز مشکل در سیستم بازپرداخت بانک عامل اسنپ ‌تریپ است. هرچند نام این بانک عامل از سوی این شرکت اعلام نمی‌شود اما براساس توضیحات روابط‌عمومی به دنبال این اتفاق از روز ۲۵دی این شرکت موفق به واریز وجود کنسلی خرید کاربران خود نشده است. این درحالی است که طبق اطلاعات پیوست همچنان کاربرانی که لغو خرید خود از اسنپ تریپ را در ۲۰ دی ماه اعلام کرده‌ و مجدد شماره شبای خود را ارسال کرده‌اند نیز هنوز پرداخت نشده است.
اسنپ ‌تریپ می‌گوید در تلاش برای حل این مشکل از سمت بانک عامل خود است. در توضیح روابط‌عمومی اسنپ ‌تریپ در این زمینه آمده است:
«اسنپ تریپ برای انجام وظیفه و در راستای تعهد خود در زمینه بازگرداندن وجوه کنسلی به کاربران در حال تماس با ایشان و جمع‌آوری شماره شبا است و فرآیند واریز این وجوه را از طریق پایای گروهی آغاز کرده است.»
اسنپ‌تریپ وعده داده که وجوه کنسلی در اسرع وقت به حساب کاربرانش بازگردانده خواهد شد.
/پیوست/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول