«وقف، حماسه اقتصادی و سبک زندگی اسلامی» تمدید شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» بنابر اطلاعیه منتشر شده از سوی دبیرخانه کنگره در تارنمای اطلاع رسانی جشنواره«وقف، حماسه اقتصادی و سبک زندگی اسلامی»، با توجه به تصمیم شورای سیاست گذاری کنگره، مهلت ارسال آثار با توجه به درخواست مکرر نویسندگان و هنرمندان محترم تا تاریخ 30 آذر ماه تمدید شد.

بنا بود مهلت ارسال آثار علمی و هنری و مجازی تا ۱۵ آبان‌ماه و اعلام نتایج اولیه داوری مقالات و آثار تا ۱۰ آذرماه انجام شود که طبق تصمیم شورای سیاست‌گذاری کنگره این مهلت تمدید شده است.

بنابر اعلام قبلی،این جشنواره وبلاگ‌نویسی، ۱۶ دی‌ماه همزمان با روز وقف به کار خود پایان خواهد داد و در مراسمی از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

جشنواره وبلاگ‌نویسی ملی «وقف، حماسه اقتصادی و سبک زندگی اسلامی» به همت مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان با همکاری اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه تهران و کانون اندیشه آفرینان جوان برگزار می‌شود.

این همایش در سه محور رسانه‌های مجازی، بخش هنری و بخش علمی به فعالیت می‌پردازد. همچنین قرآن کریم و وقف، سبک زندگی و فضیلت‌های اخلاقی، سبک زندگی اسلامی، جهاد اقتصادی و کار و تلاش، اقتصاد مقاومتی، وقف و عدالت و برابری، احادیث وقف، بیانات مقام معظم رهبری پیرامون حماسه اقتصادی، وقف و سبک زندگی اسلامی از موضوعات این جشنواره به شمار می‌رود.

علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سامانه وبلاگ تبیان مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول