بازیکو ، پلتفرم برگزاری مسابقات ورزشهای الکترونیک راهاندازی شد
مجازیست–سیدصادق پژمان، مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای در گفتگو با روابط عمومی این بنیاد درباره بازیکو:
- با راهاندازی این پلتفرم تمام فرآیند ثبتنام در مسابقات، تایید هویت، قرعهکشی، زمانبندی اجرا، حضور شرکتکنندگان در رویداد، ثبت نتایج، داوری و معرفی نفرات برتر و قهرمانان بازیهای ویدئویی رقابتی که به عنوان ورزشهای الکترونیک شناخته میشوند، بهصورت آنلاین و با یک پشتیبانی قوی و حرفهای و در لحظه انجام میشود.
- صرفهجویی در هزینهها و برگزاری تعداد بیشتری مسابقه بدون محدودیت زمانی و مکانی به کمک این پلتفرم و حامیان آن از مزیتهای برگزاری مسابقات در پلتفرم «بازیکو» است.
- در طراحی این پلتفرم که نسبت به پلتفرمهای مشابه کاملتر و جامعتر است، سامانهای آنلاین برای رتبهبندی بازیکنان نیز در نظرگرفته شده است. یعنی بازیکنانی که از طریق این پلتفرم در مسابقات شرکت میکنند با کسب نتایج مختلف، صاحب امتیاز میشود و براساس امتیازات کسب شده در آن بازی مورد نظر رتبهبندی میشوند .
- بنیاد ملی بازیهای رایانهای با طراحی این پلتفرم امکان استفاده از آن را برای نهادها و شرکتهای مختلف بههنگام برگزاری رویدادهای مرتبط با صنعت بازی کشور را نیز فراهم کرده است تا از این پس «بازیکو» به نشانی baazico.ir بهعنوان مرجعی برای برگزاری مسابقات ورزشهای الکترونیک درکشور در دسترس فعالان این صنعت قرار گیرد.
/وبنا/