انتقام‌جویی با تهدید به قتل در فضای مجازی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فتا، سرهنگ حسن محمد نژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا استان مازندران مبنی بر اینکه مدتی است شخصی با انتشار تصاویر خصوصی دخترش و ارسال پیام در تلگرام وی را به قتل تهدید می‌کند موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

سرهنگ محمد نژاد افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضایی مأموران موفق شدند عامل انتشار تصاویر خصوصی و تهدید به قتل و اخاذی از شاکی و فرزند وی را شناسایی کرده و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا مازندران تصریح کرد: متهم که قبلاً خواستگار دختر شاکی بوده پس از گرفتن جواب نه اقدام به انتشار تصاویر خصوصی فرد موردعلاقه خود در فضای مجازی و تهدید وی و خانواده‌اش کرده بود در اظهارات خود گفت با علم به این‌که فرد موردعلاقه‌اش در شبکه اجتماعی تلگرام فعالیت دارد با هویت مجهول با وی ارتباط برقرار کرده و باهدف انتقام از وی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی‌اش در فضای مجازی و تهدید وی به قتل کرد.

سرهنگ محمد نژاد در خاتمه ضمن هشدار به خانواده‌ها و کاربران فضای مجازی در جهت خودداری از انتشار تصاویر و فایل‌های خصوصی خود در فضای مجازی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول