بلاگفا توضیح می دهد؟

سرویس دهنده ها- سایت سرویس دهنده «بلاگفا» پس از گذشت چند روز از راه اندازی سامانه نظرسنجی برای انتخاب برترین وبلاگ فارسی توسط کاربران خود، با اعتراض گسترده وبلاگ نویسان مواجه شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، بلاگفا که چندی پیش در سایت خود امکان نظرسنجی را برای کاربران خود فراهم کرده بود تا آن ها بتوانند برترین وبلاگ فارسی را از نظر خود انتخاب کنند، با اعترض گسترده وبلاگ نویسان مواجه شد و مجبور شد در آخرین پست وبلاگ خبری خود، نکاتی را در این زمینه توضیح دهد.
در این پست، بلاگفا هدف از برگزاری این نظرسنجی را فراتر از یک مسابقه و جشنواره دانست و آن را شناخت وبلاگ های محبوب و برتر از نظر خوانندگان وبلاگ ها تلقی کرد.
مدیریت سایت بلاگفا در این پست دلیل انتخاب کاربران بلاگفا را برای این نظرسنجی این طور بیان می کند:«دلیل آن فقط پیاده سازی شیوه ای مطمئن تر برای نظرسنجی و حصول نتیجه قابل اعتماد است. توجه کنید که در این نظرسنجی وبلاگ نویسان بلاگفا به عنوان دامنه آماری و به نوعی داوران انتخاب وبلاگ های برتر خواهند بود و با توجه به تعداد بالای کاربران سایت به نظر می رسد اعتبار نظرسنجی فوق در حد بالایی باشد.»
آن طور که پیداست برندگان این نظرسنجی قرار است به عنوان برترین وبلاگ های فارسی اطلاق شوند و داوران این نظرسنجی که همان کاربران بلاگفا هستند می خواهند این برترین ها را انتخاب کرده و به جامعه وبلاگی معرفی نمایند.
انتهای خبر/.

۲ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول