پایان مهلت جشنواره وبلاگ نویسی امام رضا(ع)

جشنواره ها و مسابقات- مهلت شرکت در سومین جشنواره وبلاگ نویسی امام رضا(ع) به پایان رسید و بیش از 700 نفر در این جشنواره شرکت کردند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مدیا نیوز مهلت شرکت در سومین جشنواره وبلاگ نویسی امام رضا(ع) به پایان رسیدن و در این مدت 711 نفر در این جشنواره شرکت نمودند.
هم چنین در این مدت بیش از 10 هزار نفر از سایت این جشنواره بازدید نموده اند علاقمندان به امام رضا(ع) وبلاگ نویسان کشور از اول مرداد لغایت اول آبان وبلاگ های خود را در چهار بخش مقاله، عکس، شعر و قطعات ادبی و حدیث با محوریت امام رضا(ع) در این جشنواره شرکت دادند.
10داور در مدت یک هفته وبلاگ های شرکت کننده در چهار بخش اصلی را از لحاظ فنی و محتوایی مورد بررسی قرار خواهند داد.
داوران در بخش فنی با توجه به نوآوری در قالب وبلاگ، موسیقی مرتبط، سرعت بالا آمدن وبلاگ ، استفاده مناسب از گرافیک و استفاده از نمادهای رضوی و در بخش محتوایی با بررسی اشعار و قطعات ادبی، مقالات، عکس و احادیث موجود در وبلاگ برترین وبلاگ ها را انتخاب می نمایند.
اکثر افراد ثبت نام کننده در هر 4 بخش جشنواره ثبت نام نموده اند و در مجموع بیش از 2000 لینک ثبت نام کننده در این جشنواره وجود دارد.
نتایج داوری 10 آبان ماه در سایت جشنواره به آدرس www.guilanblogtest.ir قرار خواهد گرفت.
گفتنی است اختتامیه سومین جشنواره وبلاگ نویسی امام رضا (ع) و اهدا جوایز به 8 وبلاگ برتر همزمان با ولادت امام رضا (ع) دهه کرامت برگزار خواهد شد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول