نوباوه:شروع حرکت وبلاگ ها خیلی زود بود

رسانه وبلاگ- بیژن نوباوه، خبرنگار سابق واحد مرکزی خبر و مدیرکل اخبار و برنامه های سیاسی شبکه جهانی جام جم و نماینده مجلس فعلی، در گفت و گو با روزنامه ایران، زمان شروع حرکت سایت های اینترنتی و وبلاگ ها را در ایران خیلی «زود» تلقی کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» نوباوه در گفت و گویی در صفحه 14 روز دوشنبه روزنامه صبح ایران، در پاسخ به سئوال میثم تولایی، روزنامه نگار این روزنامه مبنی بر وجود سایت های اینترنتی برای اشخاص سیاسی گفت:«به نظر من استفاده از اینترنت در رسانه بسیار مفید است و نمی شود نقش آن را نادیده گرفت. بنابراین اصل ایجاد وبلاگ ها و وب سایت ها بسیار مثبت است. ولی من فکر می کنم ما زود شروع کرده ایم و قبل از آن که قوانین این عرصه تدوین شود به آن ورود پیدا کرده ایم.»
این نماینده مجلس هشتم در ادامه نظرات خود در این روزنامه، معتقد است که دلیل وارد آوردن اتهام و توهین به افراد و مخدوش کردن افکار جامعه توسط سایت ها و وبلاگ ها بی قانونی است و می گوید:«این را هم بگویم که من اصلا این سایت ها را قبول ندارم. جامعه ما یک جامعه ای است که در خیلی مسائل به افراط می رود. شما اگر به زمینه های دیگر هم نگاه کنید به این افراط پی می برید. شروع هر قضیه با افراط است.»
بیژن نوباوه با مدرک کارشناسی ارشد تهیه کنندگی تلویزیون و سینما هم اکنون دانشجوی رشته دکترای علوم ارتباطات اجتماعی است و هم اکنون عضو شورای نظارت بر صداوسیمای مجلس شورای اسلامی است و نام او در هفته اخیر به خاطر نطق آتشین اش در جلسه علنی استیضاح علی کردان، وزیر سابق کشور در صدر اخبار سیاسی کشور قرار گرفته است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول