راز «راز» بر ملا شد!

جشنواره ها و مسابقات- اختتامیه جشنواره وبلاگ نویسی تخصصی راز با حضور مهدی بوترابی، مدیر سایت پرشین بلاگ برگزار شد و چهار وبلاگ برگزیده این جشنواره اعلام شدند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در این مراسم که در سالن 1 بخش نشست های نمایشگاه مطبوعات، در مصلای تهران برگزار شد، در ابتدا دکتر احمدی منش، مدیر مسئول و صاحب امتیاز ماهنامه راه موفقیت به سخنرانی پرداخت و سپس اقلیما پولادزاده، مدیر روابط عمومی پرشین بلاگ به دلیل کسالت مهدی بوترابی به جای او دقایقی درباره اهمیت وبلاگ های روانشناسی صحبت کرد.
در پایان این مراسم جوایز رتبه های برتر با حضور مهدی بوترابی، مدیریت سایت پرشین بلاگ و دکتر احمدی منش به وبلاگ نویسان حاضر اهدا شد.
بنابراین گزارش، رتبه اول به وبلاگ موفقیت نامحدود به مدیریت بابک علی نژاد، رتبه دوم به وبلاگ ایران فردین به مدیریت فردین عزیزی، رتبه سوم به وبلاگ بازهم زندگی به مدیریت زهرا سوفی و رتبه چهارم به وبلاگ موفقیت برای همه به مدیریت محمدصادق کریمی اعطا شد.
جوایز رتبه های اول تا سوم و چهارم اشتراک 2ساله، یک ساله و شش ماهه ماهنامه راه موفقیت به علاوه ثبت دامین .ir برای هر چهار رتبه و لوح تقدیر و کتاب معجزه ذهن بود.
به 13 وبلاگ برگزیده این جشنواره هم به عنوان یادبود کتاب معجزه ذهن به همراه عضویت رایگان در باشگاه راهیان موفقیت اختصاص یافت.
هم چنین در پایان مرتضی پورمیرزایی، دبیر جشنواره وبلاگ نویسی راز از طرف دکتر احمدی منش مورد تقدیر قرار گرفت.
نکته جالب توجه در این مراسم، محل قرار گیری سالن نشست های تخصصی نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در محل مصلای تهران بود که بدون هیچ تابلو و راهنمایی، در طبقه فوقانی مصلا و با کم ترین امکانات موجود قرار گرفته بود. انتظار می رفت مسئولین برگزاری این نمایشگاه بین المللی، محلی مناسب تر را برای نشست های تخصصی در نظر بگیرند.
انتهای خبر/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول