راه اندازی خبرخوان سینمایی توسط پرشین بلاگرز

پرشین بلاگرزرسانه وبلاگ- “پرشین بلاگرز” پس از ارائه خبرخوان های “طنز نویسان” و “کانادا”، سومین خبرخوان خود را با موضوع “خبرخوان سینمایی” ارائه کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این خبرخوان در پرشین بلاگرز اولین خبرخوان در زمینه هنرو اولین در نوع خود، در وب فارسی زبان است.

علاقه مندان به هنر سینما، از این پس می‌توانند آخرین مطالب 55 وبلاگ سینمایی فعال و به‌روز را در یک جا و با فاصله کوتاهی پس از انتشار در دسترس داشته باشند.

کورش اسلام زاده در توضیح این خبر در وبلاگ “دنیای وبلاگ” افزوده است:«به جرات بتوان گفت که اکثریت وبلاگ‌نویسانی که مطالبشان در این خبرخوان عرضه‌ می‌شود از عاشقان سینما بوده و وبلاگ‌نویسی آنان کاملا هدف‌دار است. بدین رو مطالب عرضه شده در این خبرخوان تا حد بسیار بالایی در ارتباط با نقد و معرفی فیلم‌ها، ایرانی و خارجی، گزارش‌ها یا برداشت‌های دست اول از جشنواره‌ها و سایر مسائل مرتبط با سینما است. به غیر از وبلاگنویسان عادی ِ علاقمند به سینما، بسیاری از منتقدین و روزنامه‌نگاران درجه اول؛ و چهره‌های شناخته شده‌ی سینما نیز در این خبرخوان حضور دارند.»

لیست الفبایی تهیه شده از این وبلاگ‌ها، جامع ترین و به ظاهر، تنها مرجع موجود از منابع سینمائی ِ وبلاگ‌شهر است. خوراک این خبرخوان نیز عرضه شده است که امکان پیگیری مطالب سینمائی را در گوگل ریدر و خوراک‌خوان‌های مشابه فراهم می‌کند.

اسلام زاده در ادامه گفته است:«با عرضه این خبرخوان، از این پس تمام خبرخوان‌ها در دو نسخه “تکست” و “گرافیکی” عرضه خواهند شد. نسخه‌ تکست، شامل خلاصه مطلب بوده و مناسب برای بازدیدکنندگانی است که از اینترنت با سرعت پائین (دایال آپ) استفاده می‌کنند. نسخه‌ گرافیکی، مناسب اینترنت ِ با سرعت بالا (DSL ، کابل) است و درآن، مطالب و تصاویر به شکل اصلی به نمایش در می‌آید.»
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول