جشنواره وبلاگ های کرمانی برگزار شد

جشنواره وبلاگ های کرمانیجشنواره ها و مسابقات- نخستین جشنواره وبلاگ های استان کرمان روز گذشته در هتل بین المللی پارس کرمان برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این جشنواره به همراه سمینارهای آموزشی جنبی، پنج شنبه اول اسفندماه با سخنرانی دکتر شهیندخت خوارزمی، نایب رییس انجمن ایرانی جامعه اطلاعاتی برگزار شد.

در این مراسم هم چنین دکتر داود زارعیان، ریاست انجمن روابط عمومی ایران و مهدی بوترابی، مدیریت گروه آریاگستر و دکتر احمدیحیایی، استاد دانشگاه به ایراد سخن پرداختند.

این جشنواره در دو سانس صبح و بعدازظهر برگزار شده است و هر کدام از سخنرانان، موضوعی را برای صحبت انتخاب کرده است. محسن رجب پور، وبلاگ نویس وبلاگ “مورنا نیوز” دراین باره می نویسد:«از جمله موضوعاتي که قابل بحث بود قدرت انسان هايي بود که مي توانستند کارهاي جالبي را انجام دهند که با نشان دادن برخي از از اين کارها به صورت فيلم مستند، حاضران را شگفت زده کرد. يکي ديگر از موضوعاتي که دکتر خوارزمي خيلي بر روي آن تاکيد داشتند فرهنگ سازي درست استفاده کردن از اينترنت بود و با بيان اين که فيلترينگ راه چاره نيست افزود: بايد استفاده سالم از آن يک فرهنگ شود و در تمام خانواده هاي ايراني رواج پيدا کند.»

گفتنی است در پایان این مراسم، به وبلاگ نویسان برتر کرمانی که در این جشنواره شرکت کرده بودند هدایایی اهدا شد که علی رغم گذشت یک روز از اعلام برگزیدگان، هنوز وبلاگ های برتر این جشنواره اعلام نشده اند.

این جشنواره به همت نشریه الکترونیکی استانی “پایان هفته” برگزار شد و می توانید گزارش تصویری این جشنواره را از وبلاگ “عکاس آزاد” ببینید.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول