“از الف تا وب”، مسابقه ای ویژه دانشجویان قمی

از الف تا وبجشنواره ها و مسابقات- انجمن علمی فناوری اطلاعات پردیس قم دانشگاه تهران با هدف گسترش وبلاگ‌های دانشجویی، به ویژه وبلاگ‌های علمی، مسابقه وبلاگ‌نویسی دانشجویی تحت عنوان “از الف تا وب” را در دو بخش “آزاد” و “علمی تخصصی” ویژه دانشجویان استان قم برگزار می‌كند.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری فارس، دانشجویان استان قم برای شركت در مسابقه وبلاگ‌نویسی دانشجویی تا 31 فروردین ماه 1388 برای ثبت وبلاگ‌های خود فرصت دارند.

براساس این گزارش، پیشنهاد می‌شود علاقمندان شركت در بخش وبلاگ آزاد از محورهای هفته وحدت، مسائل اجتماعی و سیاسی روز، روزشمار دانشجویی (فعالیت‌های دانشجویی، مشكلات دانشجویی، زندگی خوابگاهی)، خاطرات نوروزی و در بخش وبلا‌گ های علمی تخصصی، از محورهای، مدیریت، حقوق، فلسفه، علوم قرآن و حدیث، زبان و ادبیات (فارسی و عربی) استفاده كنند.

ملاك‌های داوری در بخش محتوایی شامل تناسب موضوع و محتوا، ادبیات وبلاگی (صمیمیت، روانی و سادگی، طولانی نشدن متن)، استفاده از تصویر و لینك، نگاه نو، پیوندهای روزانه، پیوندهای دائم و فاصله حداكثری 2هفته بین یادداشت ها است.

همچنین ملاك‌های فنی داوری شامل تناسب گرافیك وبلاگ با موضوع، استفاده از بخش معرفی وبلاگ، رعایت نكات ویرایشی و نگارشی، استفاده از آرشیو موضوعی، وجود شمارشگر بازدیدكنندگان و سرعت بارگذاری وبلاگ می‌شود.

دانشجویان پردیس قم دانشگاه تهران و هم چنین تمامی دانشجویان دانشگاه‌های استان قم می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی مسابقه وبلاگ‌نویسی دانشجویی به این نشانی مراجعه كنند و یا با شماره 6166374(0251) تماس حاصل نمایند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول