شريعتمدار:باید از دشمنانمان در فضای مجازی پیشی بگیریم

الحماهمجامع وبلاگی- با توجه به برگزاري چهارمين دوره‌ بازديد وبلاگ‌نويسان از مناطق جنگي جنوب با عنوان “از بلاگ تا پلاك” به همت برخي ازمجامع وبلاگي، مناسب ديديم که با مدیران مجامع دست اندرکار این اردوی وبلاگی، گفت و گویی کوتاه را صورت بدهيم. برای شروع کار، مناسب دیدیم که دقایقی را با خانم شريعتمدار، قائم مقام جمعيت وبلاگ‌نويسان حامي مقاومت(الحماة) گپ کوتاهی بزنیم.

وبلاگ‌نيوز: نقش مجمع وبلاگ نویسان حامی مقاومت در در اردوي “بلاگ تا پلاك ۴” چيست؟
شريعتمدار:در ابتدا بنا بر اين بود كه يك سري بسته‌ با موضوع مقاومت را توزيع كنيم و همان طور كه مستحضر هستيد مقاومت به صورت مدرن و امروزي آن براي جوانان در لبنان و حزب‌الله خلاصه مي‌شود. اما برادران ما در حزب‌الله و لبنان معتقد هستند كه الگوي مقاومت خود را از شخص امام(ره) و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامي گرفته‌اند و اينان را مايه مقاومت مدرن مي‌دانند. در اين پكيج‌ها به موضوع مقاومت از ابتداي اشغال فلسطين توسط رژيم صهيونيستي تاكنون پرداخته‌‌ايم.

وبلاگ‌نيوز: چه تعداد از اعضاي مجمع شما در اردوي امسال شركت مي‌كنند؟
شريعتمدار: با توجه به اين كه ما مسوول ثبت‌نام ازعلاقه‌مندان نيستيم و ما فقط لوگوي ثبت‌نام را در كنارسايت مجمع قرار داده‌ايم ازاين موضوع اطلاعي نداريم و اعضاي ما مانند افراد ديگر به صورت عادي و از طريق فرم طراحی شده توسط دفتر توسعه وبلاگ دینی، ثبت‌نام مي‌کنند.

وبلاگ‌نيوز: به نظر شما تاثير اتحاد مجامع وبلاگي بر فضاي وبلاگستان چيست؟
شريعتمدار: شايد بتوان وحدت را -همان طور که حضرت امام(ره) می فرمودند- يكي از عوامل اصلي پيروزي انقلاب اسلامي دانست. اين موضوع براي ما بايد به صورت يك الگو و سرمشق باشد وهمان طور كه قرآن مي‌فرمايد: ید‌الله مع الجماعه، دست خدا با اين اتحادها است.

دراين وضعيت حساس كه دشمنان عليه ما درفضاي مجازي به صورت گسترده‌اي فعاليت دارند ما بايد در اين وضعيت از آنان پيشي بگيريم. در اين زمان، ما اين اتحاد را از لحاظ نظري به صورت ۷۰ الی ۸۰ درصد داريم و آن ۲۰ الی ۳۰ درصد اختلاف نظرها را پيدا كرده‌ايم و درصدد برطرف كردن آن ها هستیم. اميدواريم كه هرچه زودتر به وحدت به معناي واقع كلمه برسيم.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول