اولين جشنواره “داستان نويسی وبلاگی”

انتشارات علمی و فرهنگیجشنواره ها و مسابقات- به مناسبت بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب، انتشارات علمي و فرهنگي اولين جشنواره “داستان نويسي وبلاگي ” را برگزار مي‌كند.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ‌نيوز» و به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، علي زارعي نجفدري، مدير عامل انتشارات علمي و فرهنگي با اعلام اين خبر افزود: نشر ديجيتال با توجه به پيشرفت‌هاي دنياي فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات، نقش تعيين كننده‌اي در حوزه نشر كتاب ايفاد خواهد كرد.

او ادامه داد: نشر الكترونيك ناشران را با فرصت‌ها و چالش‌هايي در حوزه مخاطب شناسي، قيمت تمام شده توليد كتاب و جغرافياي توزيع روبرو كرده است كه بي‌توجهي به آنها خسارات غيرقابل جبراني را به حوزه نشر وارد مي‌كند.

وي با اشاره به اينكه وبلاگ‌هاي فارسي يكي از مزيت‌هاي نسبي ايرانيان در فضاي سايبر به شمار مي‌روند افزود: آخرين آمارها حكايت از ثبت حدود 5 ميليون وبلاگ فارسي در سرويس دهندگان مختلف وبلاگي دارد كه حدود 250 هزار وبلاگ فعال در ميان آنان وجود دارد.

زارعي نجفدري هدف از برگزاري اين جشنواره را شناسايي استعدادهاي جوان، تقويت ادبيات وبلاگ نويسي، توليد محتواي الكترونيكي قابل توجه و رواج فرهنگ داستان نويسي و داستان خواني مجازي دانست.

مدير عامل انتشارات علمي و فرهنگي از انتصاب، امير عباس تقي پور به عنوان دبير اين جشنواره خبر داد و گفت: فراخوان حضور در جشنواره تا قبل از افتتاح نمايشگاه بين المللي كتاب اعلام خواهد شد.

زارعي نجفدري در پايان افزود: آثار شركت كننده در گروههاي مختلف مورد ارزيابي و سنجش قرار گرفته و بعد از تعيين وبلاگ نويسان برگزيده، طي مراسمي مورد تجليل قرار مي گيرند.
انتهاي خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول