Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ztjalali domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/majazist96/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
جلسه هماهنگی مسئولان فنی جشنواره وبلاگ نویسی تبیان زنجان برگزار شد – مجازیست

جلسه هماهنگی مسئولان فنی جشنواره وبلاگ نویسی تبیان زنجان برگزار شد

جشنواره ها و مسابقات- دبیرخانه دومین جشنواره وبلاگ نویسی تبیان، جلسه هماهنگی اعضا را با حضور مدیر جشنواره و اعضا بخش پشتیبانی و روابط عمومی با محوریت تشریح عملکرد بخش های فنی و پشتیبانی تشکیل داد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز»، در ابتدای جلسه مسئول بخش پشتیبانی و ارتباط با کاربران، با اشاره به تعداد کاربرانی که روزانه برای رفع اشکالات و تعامل با بخش پشتیبانی به وب سایت جشنواره مراجعه می کنند، وضعیت سرویس دهی به کاربران را مطلوب و عمده سوالات کاربران را در حوزه ساخت وبلاگها اعلام کرد.

محمدی تعداد وبلاگ های ثبت شده در بازه 10 روزه اول جشنواره را 288 وبلاگ اعلام نمود که نسبت به بازه مشابه دور اول جشنواره 16 درصد افزایش داشته است.

وی درخصوص تعداد راهنمایی های انجام شده افزود: از ابتدای جشنواره تا روز دهم 57 مورد مشاوره آن لاین و 21 مورد ارسال پاسخ از طریق ایمیل صورت پذیرفته است.

وی همچنین با ارائه لیست کامل وبلاگ های ثبت شده در خصوص نوع شرکت کاربران در حوزه های مختلف گفتگو نمود.

در ادامه جلسه مدیر جشنواره  با بیان اینکه پشتیبانی آنلاین جشنواره با هدف برطرف سازی مشکلات شرکت کنندگان در جشنواره از محورهای اصلی فعالیت های بخش پشتیبانی است، از مسئولان بخش فنی خواست تا با ارائه مشاوره های جامع تر به مراجعه کنندگان، آنها را در ساخت وبلاگ هایی با محتوای غنی و ساختار فنی تر یاری رسانند.

وی در خصوص جدیت وبلاگ نویسان به رعایت قوانین جشنواره و اعلام آن در مشاوره ها به این بخش توضیحاتی را ارائه نمود.

در پایان جلسه مدیر جشنواره با قدردانی از تلاش بی وقفه مسئولان بخش فنی ابراز امیدواری کرد که در مدت زمان برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی، همکاری بخش های مختلف اجرایی و پشتیبانی جشنواره زمینه لازم برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراحل نهایی را فراهم آورد.

شایان ذکر است، در این جلسه مقرر گردید بخش پشتیبانی با اختصاص زمان کافی آمار کاملی از مراجعین و سوالات آنها را بصورت روزانه به روابط عمومی جشنواره ارائه کنند.
انتهای خبر/.

خبرنگار: حمیدرضا علیپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول