ایجاد موج وبلاگ نویسی درباره آیت الله بهجت

حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره)حرکت های وبلاگی- شماری از وبلاگ نویسان به ویژه اعضای پرشین بلاگ اقدام به ایجاد وبلاگ و نگارش مطلب درباره حضرت آیت الله بهجت(ره) کردند.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» اقلیما پولادزاده مدیر پرشین بلاگ، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله بهجت(ره)، گفت: شمار زیادی از وبلاگ نویسان به ویژه اعضای پرشین بلاگ با شنیدن خبر رحلت این عالم ربانی، اقدام به ایجاد وبلاگ و نگارش مطلب درباره شخصیت این عارف بزرگ کردند.

وی در ادامه افزود: در وبلاگ های فارسی خبر ارتحال حضرت آیت الله بهجت بازتاب گسترده ای داشت و بیش از هزار وبلاگ به صورت منسجم در این باره مطلب تولید کردند؛ این درحالی است که موتورهای جست و جو هنوز بسیاری از وبلاگ ها و لینک ها را ثبت نکرده‌اند.

پولادزاده در پاسخ به رویکرد وبلاگ نویسی دینی اظهار داشت: امروزه وبلاگ نویسی مبتنی بر وبلاگ‌ها نیست و نمی توانیم بگوییم کسی وبلاگ دینی ساخته است، اما یادداشت ها را می توان به دینی و غیر دینی تقسیم کرد.

وی تصریح کرد: در ارائه یادداشت های دینی رویکرد تازه ای شکل گرفته است و یادداشت های دینی جهت گیری بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده است به صورتی که کمتر شاهد جهت گیری های سیاسی و سازمان دهی شده در ارائه یادداشت های دینی هستیم.

مدیر پرشین بلاگ تأکید کرد: محتوای یادداشت های دینی رشد کرده و کپی برداری از منابع مختلف دیگر کمتر شده است و افراد به سمت تولید محتوای دینی رفته اند.

وی بیان داشت: با این حال سطح یادداشت های دینی هنوز به حدی نرسیده است که بگوییم یادداشت های دینی در سطح یادداشت های ادبی در وبلاگستان تولید می شود؛ حتی ادبیات مذهبی، ارزشی و دینی هم در حد ادبیات عادی نمود ندارد.

گفتنی است، سرویس دهنده پرشین بلاگ نخستین سرویس دهنده وبلاگ فارسی در دنیای مجازی است.
انتهای خبر/.

خبرنگار: محمدهاشم نعمت اللهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول