وبلاگ نویسی مسجدی های استان قزوین درباره حضرت زهرا(س)

استان قزوینجشنواره ها و مسابقات- مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين از برگزاري نخستين دوره مسابقه وبلاگ نويسي ويژه اعضاي كانون‌هاي مساجد اين استان خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام علي رمضاني بيان داشت: نخستين دوره مسابقه وبلاگ نويسي ويژه اعضاي كانون‌هاي مساجد استان با عنوان “فاطمه آئينه تجلي نور ولايت ” در قزوين برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: شناسايي و كشف استعدادهاي جوانان مسجدي، آشنايي به علم روز و بهره‌مندي از آن و ارتقاي سطح علمي اعضاي كانون‌هاي مساجد در راستاي استفاده بهينه از امكانات و تجهيزات روز از مهم‌ترين اهداف برگزاري اين مسابقه است.

مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين از حضور 60 نفر از اعضاي كانون‌هاي مساجد سطح استان در مسابقه وبلاگ نويسي خبر داد و گفت: استفاده از تكنولوژي روز براي پيروي از شعار اصلاح الگوي مصرف و توسعه و ايجاد بستر مناسب براي آموزش نوجوانان و جوانان عضو كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين از ديگر اهداف برگزاري مسابقه وبلاگ نويسي است.

وي با تأكيد بر نقش آموزش در انجام صحيح امور و پيشرفت برنامه‌ها، طرح‌هاي فرهنگي و مذهبي اظهار داشت: نخستين دوره مسابقه وبلاگ نويسي از 30 تا 31 ارديبهشت ماه به مدت دو روز ويژه خواهران و برادران در محل موزه هنر پايداري شهر قزوين برگزار مي‌شود.

رمضاني با اشاره به را‌ه‌اندازي پرتال مساجد استان در آينده‌اي نزديك خاطر نشان كرد: برگزاري دوره‌هاي آموزشي و مسابقاتي از اين قبيل، زمينه تسريع در راه‌اندازي پرتال مساجد را فراهم مي‌كند.

در حال حاضر 68 كانون فرهنگي هنري مساجد در سطح استان قزوين فعاليت مي‌كنند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول