فخري:علاقه و تبعيت مردم از مرجعيت يك امر ريشه دار است

سیدمحمدرضا فخریسرويس دهنده ها- اعضای پارسی بلاگ اقدام به ایجاد وبلاگ و نگارش مطالب گوناگون درباره حضرت آیت الله بهجت(ره) کردند.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نيوز» سید محمد رضا فخری، مدیر پارسی بلاگ، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله بهجت(ره)، گفت:حضور گسترده و حرکت ملموس وبلاگ نویسان جوان در ارتحال حضرت آیت الله بهجت(ره) نشان داد که رگه‌های عمیقی از اعتقاد و علاقه به اهل بیت(ع) و مرجعیت که شاگردان مکتب اهل بیت هستند، در میان جوانان ایرانی وجود دارد.

وی در ادامه افزود: وبلاگ نویسان پارسی بلاگ، با شنیدن خبر ارتحال حضرت آیت الله بهجت، با ایجاد وبلاگ و نگارش مطلب به صورت گسترده واکنش نشان دادند و همگام با مردم به عزاداری پرداختند.

مهندس فخری اظهار داشت: وبلاگ نویسان در وبلاگ های خود با نوشتن دل نوشته ها، درج زندگی نامه، خاطرات و دستورالعمل ها یاد آن عالم ربانی را گرامی داشتند.

وی تأکید کرد: وبلاگ نویسان گروهی نخبه از جوانان کشور هستند که به بیان عقاید، اندیشه ها و افکار خود در دنیای مجازی می پردازند و می توانند نمونه آماری خوبی برای اطلاع از وضعیت جامعه و علایق مردم باشند

مدیر پارسی بلاگ تصریح کرد: علاقه و تبعیت مردم از مرجعیت یک امر ریشه دار است و در اعماق جان مردم، به ویژه جوانان و وبلاگ نویسان جا دارد و بر خلاف ظاهر جامعه که نشان از کمرنگی دین در اجتماع دارد، این نوع برخورد ها نشانگر وجود رگه ها و اعتقادات عمیق و علاقه و محبت مردم به دین و اهل بیت(ع) است.

گفتنی است، سرویس دهنده پارسی بلاگ یکی از سرویس دهنده های وبلاگی فعال فارسی است که مورد توجه جوانان به ویژه جوانان مذهبی قرار دارد.
انتهاي خبر/.

خبرنگار: محمدهاشم نعمت الهي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول