جزییات همایش فردا اعلام شد:سخنرانی حجت الاسلام سرلک و دکتر کوشکی

همایش رییس جمهور ما وبلاگی هاهمایش ها و نشست ها- جزییات همایش بزرگ وبلاگ نویسان به بهانه انتخابات که قرار است فردا راس ساعت 15 برگزار شود اعلام شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این همایش که با عنوان “رییس جمهور ما وبلاگی ها” قرار است فردا جمعه هشتم خردادماه از ساعت 15 الی 19 برگزار شود با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سرلک پیرامون حضرت زهرا(س) آغاز خواهد شد.

پس از آن دکتر محمدصادق کوشکی، عضو هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در این مراسم پیرامون مرزهای نقد و تخریب سخنرانی خواهد کرد و وبلاگ نویسان حاضر با این استاد گرانقدر به پرسش و پاسخ خواهند پرداخت.

اجرای این برنامه به عهده علی ضیا، گوینده جوان شبکه رادیویی جوان بوده و این برنامه با اجرای نماهنگ ها و اهدای بسته های فرهنگی همراه خواهد بود.

بر این اساس دبیر همایش و جشنواره وبلاگی “رییس جمهور ما وبلاگی ها” پیرامون حضور نمایندگان کاندیداهای انتخابات دهم و سخنرانی آن ها پیرامون مسائل فضای مجازی گفت:در این باره تماس های مکرر با ستادهای مختلف گرفته شده و ارتباط های خوبی در این زمینه برقرار شده است که به نظر می رسد بتوانیم از دیدگاه های نامزدهای انتخاباتی دیدگاه های مختلف را داشته باشیم.

این مراسم فردا هشتم خردادماه از ساعت 15 الی 19 در محل تالار اسوه واقع در خیابان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهار جنوبی برگزار خواهد شد و قرار است جزییات جشنواره جانبی آن در مراسم اعلام شود.

برای کسب اطلاعات بیش تر پیرامون این همایش و جشنواره آن به این نشانی مراجعه کنید.
انتهای خبر/.

۲ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول