کمک بی سابقه به “بالاترین” برای خرید 2 سرور

بالاترینمجامع وبلاگی- سایت بالاترین در این روزهای نا آرام، ضمن اعلام وصول مبلغ 10هزار دلار به صورت کمک های مردمی، برنامه خود را برای گسترش و توسعه بالاترین اعلام کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در روزهای حساس و نسبتا ناآرام کشور ایران، سایت بالاترین با اعلام وصول بیش از 10 هزار دلار به عنوان کمک های مردمی، ضمن راه اندازی بخش انگلیسی زبان با پشتیبانی 300 مترجم، برنامه خود را برای گسترش سخت افزاری بالاترین اعلام کرد.

بر این اساس خرید 2 سرور با حداقل ۱۶ گیگابایت حافظه و 2x Quad Core با 5 هارد درایو ۷۳ گیگابایتی جزو مصارف این کمک های مردمی بوده و طبق اعلام مسئولین بالاترین گزارش های خرید این دو سرور در وبلاگ این سایت منتشر خواهد شد.

مدیریت بالاترین ضمن تشکر از 283 نفری که مبلغ 14هزار و 407 دلار را برای گسترش بالاترین کمک کرده اند، این کمک را علاقه آنان برای فراهم کردن آزادی بیان برای ایرانیان قلمداد کرد.

گفتنی است بالاترین در روزهای پس از انتخابات و در ناآرامی های تهران و چند شهر بزرگ کشور جزو رسانه های فعال و پوششی این واقعه بوده و به شیوه های مختلف حمایت خود را از تظاهرات کنندگان معترض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری دهم اعلام کرده است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول