طرح وبلاگ‌نويسی اسلامی از 10 مرداد اجرا می‌شود

قرآن کریم2رسانه وبلاگ- طرح وبلاگ‌نويسی اسلامی در قالب برگزاری كلاس‌های آموزشی از 10 مرداد ماه سال جاری در دانشكده علوم و فنون قرآن تهران اجرا می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، با توجه به نقش اينترنت و ارتباط اجتناب‌ناپذير جامعه امروز با فضای مجازی همچنين اشاعه و ترويج فرهنگ غنی قرآن كريم کلاس های آموزش وبلاگ نویسی اسلامی و قرآنی در دانشکده علوم و فنون قرآن تهران برگزار می شود.

هم چنين كلاس‌های آموزش وبلاگ‌نويسی از 10 مرداد ماه سال جاری در قالب پنج جلسه آموزشی در كلاس‌هايی با ظرفيت 10 الی 15 نفر برپا می‌شود و در پايان به شركت‌كنندگان گواهينامه پايان دوره مربوطه اعطاء می‌شود.

بر اساس این گزارش آشنايی با اينترنت و وبلاگ‌نويسی اسلامی با توجه به نقش انكارناپذير فضای مجازی در زندگی امروزی و پرورش توان علمی و بالا بردن سطح دانش اسلامی و قرآنی از اهداف برگزاری طرح وبلاگ‌نويسی اسلامی است.

علاقه‌مندان به شركت در اين دوره‌ كه حداقل بايد با مبانی كامپيوتر آشنا باشند، می‌توانند تا پنجم مردادماه سال جاری همه روزه از ساعت هشت تا 14 به دانشكده علوم و فنون قرآنی تهران مراجعه و يا با شماره تلفن‌های 66705075-6 با داخلی 29 تماس برقرار كنند.

يادآوری می‌شود، دانشكده علوم و فنون قرآنی در تهران، خيابان حافظ، خيابان سرهنگ سخايی واقع شده است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول