اعلام برندگان نهایی جشنواره “مي نويسم از انديشه هايم”؛ 28 تير

می نویسم از اندیشه هایمجشنواره ها و مسابقات- درخواست هیات داوری جشنواره وبلاگ نویسی تبیان زنجان در جلسه امروز هیات داوران و مدیریت جشنواره مورد بررسی و در نهایت به تایید مدیران رسید.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره وبلاگ های دینی و فرهنگی تبیان زنجان، این جلسه که به درخواست هیات 5 نفری داوری نهایی متشکل از داوری بخش محتوا و فنی برگزار شد، نکته هایی در خصوص تشابه سبک بیش از 60 وبلاگ مورد بررسی قرار گرفت و پس از ارائه موضوع نسبت به اضافه شدن 1 مرحله دیگر برای بررسی و نظارت بر وبلاگ های دور نهایی در دستور کار قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور دبیر و مدیر اجرایی جشنواره برگزار شد، روابط عمومی جشنواره نیز آخرین درخواست ها و نظرات ارسالی را به حاضرین ارائه کرد.

در این جلسه یوسف اماملو دبیر اجرایی جشنواره با اشاره به گزارشات مثبت حاضر و استقبال 2 برابری کاربران را از جشنواره نسبت به سال گذشته، رعایت نهایت دقت در داوری را کمترین وظیفه کمیته داوری دانست و ابراز امیدواری کرد الگو های مطرح شده در رتبه های برتر تاثیر مناسبی را در جامعه مجازی دینی ما بر جای بگذارند.

لازم به ذکر است بر اساس مصوبه این جلسه زمان اعلام نهایی برندگان با 2 روز تمدید به روز یکشنبه 28 تیرماه موکول شده است. پيش از اين قرار بود اسامي برندگان نهايي اين جشنواره ،پنج شنبه 25 تيرماه جاري اعلام شود.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول