بیش از 200 نفر در جشنواره وبلاگ نویسی میلاد حجت شرکت کرده اند

میلاد حجت جشنواره ها و مسابقات-  مدیر اجرایی مسابقه وبلاگ نویسی میلاد حجت از شرکت بیش از 200 نفر در این مسابقه خبر داد.

حمیدرضا علیپور با اعلام این مطلب به خبرنگار وبلاگ نیوز گفت: با توجه به گذشت نزدیک به یک ماه از برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی میلاد حجت، بیش از 200 نفر در آن شرکت کرده اند.

وی با اشاره به حضور 80 درصدی نوجوانان و جوانان در مسابقه، تصریح کرد: این آمار نشان از علاقه و سوق به ساخت وبلاگ های مهدوی در جوانان است.

مدیر اجرایی مسابقه وبلاگ نویسی میلاد حجت تبیلغات مسابقه را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: از شرکت کنندگان و مدیران سایت های مهدوی درخواست داریم، لینک یا لوگوی تارنمای میلاد حجت را در وبلاگ یا سایت خود قرار دهند.

علیپور با بیان اینکه جوایز این مسابقه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و خبرگزاری شبستان، اهدا می شود، تصریح کرد: پایگاه مهدوی انتظار حجت مسئولیت برگزاری و داوری جشنواره را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پایان زمان شرکت در مسابقه، داوران قسمت های فنی و محتوایی به صورت مجزا و با دقت کافی وبلاگ ها را مورد بررسی قرار می دهند.  مدیر اجرایی مسابقه وبلاگ نویسی میلاد حجت با توجه به زمان دو هفته به پایان مهلت ثبت نام وبلاگ ها، تاکید کرد: همه کسانی که وبلاگی پیرامون امام زمان(عج) و انتظار دارند با مراجعه به تارنمای www.mhojat.ir وبلاگ خود را ثبت کنند.

علیپور در پایان با اشاره به اینکه وبلاگ های برگزیده در 14 شهریور، مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) معرفی می شوند، اذعان داشت: از همه کسانی که لوگو و لینک مسابقه میلاد حجت را در سایت و وبلاگ خود قرار دادند، تشکر می کنیم.
انتهای پیام/.

One comment

  • محمد کاظم

    سلام

    ببخشید نتایج اون مسابقاتی که خود وبلاگ نیوز برگزار کرده بود (قبل از انتخابات ) و (در مورد انتخابات) چی شد ؟؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول