حاشیه هایی از جشن بی حاشیه روز جهانی وبلاگ

روز جهانی وبلاگ / پرشین بلاگ(2)همایش ها و نشست ها- اگر چه جشن روز جهانی وبلاگ پرشین بلاگ بسیار بی حاشیه و آرام برگزار شد، اما باز هم می شد حاشیه های جالب توجهی را در این مراسم دید. حاشیه هایی که از دید خبرنگار ما پنهان نماند.

* پس از اجرای زنده موسیقی توسط فرزاد فرومند، مجری برنامه وی را خجالتی خطاب کرد که پاسخ کوتاه و سر بزیری وی این نظر را تایید کرد.

* سخنان مسعود قوی زاده قرار بود که پیرامون جامعه مجازی ایرانیان در اینترنت باشد، اما بیشتر به بذله گویی های وی و تکه پرانی های گاه و بی گاه حضار اختصاص یافت و هنگامی که قوی زاده سعی به بیانی سیاسی داشت با درایت و شوخی بجای مجری از این امر جلوگیری شد و باعث شد فضای جشن آلوده به بحث های سیاسی نشود.

* مسعود قوی زاده توسط مجری برنامه “مو قشنگ” خطاب شد و مورد سوال قرار گرفت که چه شامپویی مصرف می کند که با تشویق حضار رو برو شد.

* یاد نوید مجاهد فعال اثر وبلاگ نویسی معلولان و وبلاگ نویس فقید توسط مجری و در پی آن ویولت باعث شد فضا برای دقایقی به جوی احساسی مبدل شود و قطرات اشکی از چشمان جمع سرازیر شود.

* از سخنرانی دکتر حامد رجایی نویسنده وبلاگ نم نم استقبال جالبی نشد. تا جایی که سخنرانی وی با ابراز نارضایتی حضار همراه شد و این اعتراض تا بدانجا پیشرفت که برخی از دوربین به دست های جمع با زدن فلاش اعتراض خود را ابراز کردند. رجایی هنگامی که در مورد علاقمندان به خودش مورد سوال قرار گرفت پاسخ داد:«اول نوشته ها رو می خوانند و عاشق آنها می شوند و بعد عاشق نویسنده آنها می شوند» که این گفته با شلیک خنده حضار در سالن همراه بود.

* در بین بخش های مختلف برنامه اقلیما پولاد زاده به تازه صاحب کودک شده ها و کودکان موجود در سالن عروسک شتر مرغ هدیه داد.

* در طول برنامه بخشی از سالن همواره نا آرام بود و به اصطلاح توپ خانه تکه های سالن بود این بخش محل اجتماع برخی کاربران شوخ و فعال فرند فید بود که همواره ایجاد شلوغی می کرد و البته این شلوغی ها با همراهی دیگر حضار ادامه می یافت و جو جشن را زنده نگه می داشت.

* افطاری آخرین بخش رسمی جشن بود که تازه شروع شب نشینی بخشی از وبلاگ نویسان در محوطه بود .

* اقلیما پولادزاده در این گعده دوستانه وبلاگ نویسان و شهروندان جامعه مجازی ایرانیان حاضر شد و از آنان به خاطر شرکت در جشن تشکر کرد و با آنان به گفتگو پرداخت.
انتهای پیام/.

۲ comments

  • A

    khob man yeki az hozare in marasem budam
    az ejraye zaif va bi adabaneye mojr ke begzarim bad nabud
    dar morede dr rajaee ham be nazaram osoolan sathe sokhanranish kheili balatar az fahme jam bud az jomle fahme nevisandeye in matlab

  • محسن

    پرشين بلاگ كي موفق بوده است كه بخواهد برنامه روز جهاني وبلاگش موفق باشد ؟؟؟
    هميشه خوب جلو مي رود ايده مي دهد ولي در آخر فقط شكست از آنها باقي مي ماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول