مهندسی و مهندسین در دفاع مقدس

بسیج مهندسین مسابقات- در آستانه سی‌امين سالگرد تشكيل نيروی مقاومت بسيج، سازمان بسيج مهندسين با همكاری بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسيج، مسابقه وبلاگ‌نويسی با موضوع «مهندسی و يا مهندسين در دفاع مقدس» را برگزار می‌كند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، در آستانه سی‌امين سالگرد تشكيل نيروی مقاومت بسيج، سازمان بسيج مهندسين با همكاری بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسيج مسابقه بزرگ «مهندسی در دفاع مقدس» را برگزار می‌كند.

از اهداف اين فراخوان می‌توان به نهادينه كردن مبانی و الگوها و ايجاد نظامات يكسان و پايدار، جمع‌آوری، تدوين، تبيين، حفظ و نگهداری آثار مهندسی در دفاع مقدس، ترويج و تعميم ارزش‌های والای 8 سال حماسه آفرينی غيور مردان و زنان عرصه مهندسی و انتقال هنرمندانه آن به نسل‌های آينده و جلوگيری از نابودی و تحريف و به فراموشی سپردن ميراث گران‌بهای دستاوردهای دفاع مقدس اشاره كرد.

اين مسابقه در رشته‌هايی همچون عكس از مهندسی در دفاع مقدس، خاطره از مهندسی و مهندسين در دفاع مقدس، كتاب و مقاله از حضور مهندسی و مهندسين در دفاع مقدس، ابتكارات و خلاقيت‌ها از مهندسی و مهندسين در دفاع مقدس، زندگی‌نامه و وصيت‌نامه شهدای مهندسی در دفاع مقدس، وبلاگ درباره مهندسی و يا مهندسين در دفاع مقدس و … برگزار می‌شود.

در بخش وبلاگ‌نويسی، مطالب، طراحی و صفحه‌آرايی وبلاگ بايد مرتبط با موضوع مسابقه باشد و آدرس وبلاگ و صفحات طراحی شده آن روی CD يا DVD به دبيرخانه ارسال شود.

مهلت ارسال آثار تا پايان روز 30 مهرماه سال 88 بوده و تنها آثاری مورد داوری قرار می‌گيرد كه تا پايان مهرماه تحويل پست سفارشی شده باشند؛ همچنين داوری آثار تا پايان آبان‌ماه انجام می‌شود و جوايز بخش وبلاگ به مقام اول تنديس، ديپلم افتخار و كمك هزينه سفر زيارتی عتبات عاليات؛ به مقام دوم، ديپلم افتخار و 2 سكه بهار آزادی و به مقام سوم، ديپلم افتخار ،1 سكه بهار آزادی و يك نيم سكه بهار آزادی اهداء می‌شود.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول