الحماه اقلام ساندویچی می دهد

الحماهمجامع وبلاگی- جمعیت وبلاگ نویسان حامیان مقاومت اسلامی(الحماه) از جمله مجامع وبلاگی است که بیش ترین مراجعه کننده را به خاطر موقعیت مکانی خوب، در بخش وبلاگ ها دارد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» غرفه این تشکل وبلاگی با هدف فعالیت پیرامون آسیب شناسی موسسات دیجیتالی حوزه مقاومت، صهیونیسم و دفاع مقدس به نمایشگاه رسانه های دیجیتال آمد و با همین موضوع پاسخگوی مراجعان خود است.

عماد محمدی، مدیر روابط عمومی الحماه فعالیت های این تشکل برای وبلاگ نویسان را ظرف 10 روز نمایشگاه این طور عنوان می کند:«توزیع اقلام ساندویچی تحقیق و پژوهش در 15 عنوان در 3 حوزه یهودشناسی، صهیونیسم جهانی و فضای دیجیتال و رسانه های صهیونیستی جزو کارهایی است که برای وبلاگ نویسان انجام می دهیم.»

محمدی استقبال افراد حزب اللهی را بسیار بیش تر از آن هایی می داند که ظاهر حزب اللهی ندارند:«استقبال از عکس های مقام معظم رهبری حدود 15 برابر عکس های سیدحسن نصرالله بود. اما نسبت به سال گذشته در حوزه مقاومت، استقبال بسیار کم شده است.»

مدیر روابط عمومی الحماه دلیل این کاهش استقبال را کم کاری مجموعه هایی که وظیفه روشنگری در این حوزه دارند می داند و ادامه می دهد:«علی رغم تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر روشنگری و تبیین فضای موجود، حتی یک غرفه برای تبیین فرمایشات ایشان طراحی نشده بود و همین باعث کاهش استقبال ها می شود.»
انتهای خبر/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول