تاخیر در اهدای جوایز بوی سیب2، نتیجه کم کاری “رسانه های دیجیتال” است

حجت الاسلام و المسلمین طالبی نیامسابقات- به اعتقاد مدیر دومین بوی سیب، تاخیر در اهدای جوایز بوی‌ سیب2 به برگزیدگان این جشنواره، کم کاری و کم لطفی وزارت ارشاد و مخصوصا مرکز توسعه‌ فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال بوده است.

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» برندگان دومین جشنواره بوی سیب بعد از گذشت تقریبا یک‌ سال از اعلام برگزیدگان، هنوز جایزه ای دریافت نکرده‌اند. البته باید خاطر نشان کنیم که به گفته‌ طالبی‌نیا تنها جوایز نقدی باقی مانده‌اند و بقیه‌ جوایز اهدا شده است.

دبیر دومین جشنواره بوی سیب در پاسخ به سوال خبرنگار وبلاگ‌نیوز مبنی بر دلیل این مشکل و تاخیر در اهدای جوایز نقدی٬ کم کاری و کم لطفی وزارت ارشاد و مخصوصا مرکز توسعه‌ فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال را دلیلی بر این امر می داند. طالبی نیا در این باره گفت: سازمان‌هایی که برای اهدای جوایز به ما اعلام همکاری کرده بودند یکی وزارت ارشاد و دیگری سازمان ملی جوانان بوده است. از سازمان ملی جوانان بسیار متشکریم زیرا با تمامی موانع قانونی بر سر راهشان تمام همکاری را با ما انجام داده‌اند و حتی چندNGO خود را موظف به همکاری با ما کرده اند و خوشبختانه با پیگیری‌های ما چک جوایز در مرحله‌ امضا شدن است. سازمان ملی جوانان 6 میلیون هزینه‌ جوایز ما را برعهده کرفته است.

اما این طور که پیداست مشکلات اصلی شبکه رادیویی معارف، با معاونت رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد بوده است: همکاری رادیو معارف با وزارت ارشاد در مسئله‌ تبلیغات رسانه‌های عاشورایی بوده است که حدود 5 میلیون است. ولی کلا هزینه‌های بوی سیب بالای 12 میلیون شده‌است.

البته طالبی نیا مشکل سومی را هم دلیل تاخیر اهدای جوایز عنوان می کند: مسئله‌ دیگری که در این رابطه بسیار دخیل است بحث جریانات بعد از انتخابات بود که به عقیده‌ بنده بهتر است که شما این جریان 3 الی 4 ماه‌ را جز این تاخیر به حساب نیاورید.

طالبی‌نیا در آخر با بیان این که رادیو معارف هیچ کوتاهی در این زمینه انجام نداده است، از تمامی برگزیدگان این جشنواره عذر‌خواهی کرد.
انتهای پیام/.

۳ comments

  • محمد کاظم

    سلام

    ممنونم از آقای طالبی نیا ، برای بیان مشکلات و در نهایت حل انها . و همچنین تشکر بیشتر از دوستانم در وبلاگ نیوز .

    خسته نباشید

  • وبلاگی

    با تشکر از وبلاگ نیوز که سوء ظن ما به رادیو معارف را برطرف کردند و تشکر از یک دبیر رسانه ای که به طور شفاف مشکل را گفتند. متاسفانه سوء مدیریت در مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد باعث بروز این مشکلات شده است. امیدوارم وزیر جدید ارشاد، این آقایان رو عزل کند و مدیران انقلابی و کاردان بیاورد.

  • رهگذر

    چرا اینقدر دیر راجع به این موضوع اطلاع رسانی کردید؟ کاش زودتر می گفتید. به هر حال منتظر جوایز هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول