اعلام نتایج اولیه جشنواره وبلاگ نویسی ارتش

جشنواره ارتشمسابقات- نتایج اولیه جشنواره وبلاگ نویسی “ارتش و دفاع مقدس” اعلام شد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» این جشنواره که ظاهرا قرار بود در مورد ارتش و دفاع مقدس باشد، بر اساس اعلام دبیرخانه، بیش تر آثار دریافتی به نوعی به کلیت جنگ و جنگ مردمی اشاره کرده بودند و از نقش ارتش به صورت مشخص خبری نبود.

بنابراین، از آن جا که یکی از شاخص های امتیاز دادن به آثار، موضوع اصلی قرار گرفتن ارتش و و دلاور مردان ارتشی بود، آثار برتر تعیین نشدند. به همین دلیل، دبیرخانه جشنواره آثار برتر را به عنوان آثار قابل تقدیر اعلام و البته جوایزی هم به آدرس صاحبان آثار ارسال خواهد کرد.

لازم به یاد آوری است که در موضوعات خاطره، ترانه، متن ادبی و فتوبلاگ اثری برگزیده نشد.

بر اساس اعلام دبیرخانه در بخش شعر، مریم اسلامی با شعر “تانک واقعی”، محمد پران با شعر “قطعه‌ شهدا”، امیر بخششی با شعر “بازمانده ای از لشگر محمد رسول ا…” و وحید طلعت با شعر “چه روزهائی” به عنوان برگزیده مرحله اول شناخته شدند.

هم چنین در زمینه داستان و داستان کوتاه، یوسف نیکنام با داستان “من سرباز وظیفه مسعود عزیزیان هستم”، پریا ولایتی با داستان “سوزنبان” و اکرم زیبائی با داستان “قلک” آثار برگزیده اعلام شدند.

آثار برگزیده‌ در زمینه پژوهش نیز، فریبا احمدی با مقاله‌ “جنگ نه، دفاع آری” و موسی الرضا حیدری با مقاله‌ “جنگ و جهاد در اسلام” بوده اند.

برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید به سایت این جشنواره مراجعه کنید.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول