جشن های کلوب و پرشین بلاگ لغو شدند

متاسفم!3همایش ها- جشن تولد 5 سالگی جامعه مجازی “کلوب” و هم چنین جشن یلدای سرویس دهنده “پرشین بلاگ” لغو شدند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» جامعه مجازی “کلوب” که در تاریخ 24 آذرماه قرار بود جشن خود را برگزار کند، به دلیل «مخالفت مقامات ذیصلاح» مجبور به لغو مراسم خود شد.

علاوه بر این، گروه سایت های پرشین بلاگ که به دلیل تقارن با ایام محرم الحرام، قصد داشت جشن یلدای خود را یک هفته زودتر برگزار کند، به دلیل ممانعت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برای در اختیار قرار دادن سالن الغدیر، مجبور به لغو این مراسم شد.

تیم مدیریت پرشین بلاگ ضمن عذرخواهی از میهمانان این مراسم، جایگزین کردن یک سالن جدید را در فرصت باقیمانده عملا غیر ممکن عنوان کرد و رسما مراسم 22 آذرماه را ملغی دانست.

تاکنون دلیل ممانعت دانشکده مدیریت برای برگزاری جشن پرشین بلاگ و هم چنین مخالفت مقامات ذیصلاح برای برگزاری تولد کلوب دات کام به طور مشخص اعلام نشده است.
انتهای خبر/.

۲ comments

  • مسعود

    پرشین بلاگ که فقط وبلاگ نویس های سبز را دعوت میکند نمیدونم چطور پارسال ما وبلاگ نویس خوبی بودیم و امسال وبلاگمان به درد نخور شده.

  • احتمالا چون پرشین بلاگ معمولا مهمونای سیاسی طرفدار جنتش سبز داشته پارسال تویمراسمش . ترسیدن امسال بزار. پارسال یادمه اسرکار خانم ابتکار بود. جناب آقای ابطحی هم بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول