انتشار بیانیه پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی در محکومیت به ساحت امام

پایگاه وبلاگ نویسان ارزشیمجامع وبلاگی- پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی با انتشار بیانیه ای، توهین عده ای آشوبگر به ساحت مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی را محکوم کرد و از وبلاگ نویسان خواست تا در این باره بنویسند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» مدیریت “پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی” با انتشار بیانیه ای، اقدام اخیر اهانت به تصویر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری توسط تعدادی آشوبگر در مراسم 16 آذر محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه ضمن تاکید بر این که در وقایع و حوادث اخیر، تیر دشمن به سوی سیاستمداران، نخبگان و صاحب قلم ها نشانه رفته است، آمده است:

در ادامه آشوبهاي بعد انتخابات دهم با مديريت و هدايت سران فتنه در 16 آذر عده اي آشوبگر در دانشگاههاي تهران به بنيانگذار جمهوري اسلامي جسارت كردند كاري كه دشمنان هم درخواب اين روز را نمي ديدند و اينك براي فتنه گران پيام حمايت مي فرستند و علنا حمايتشان مي كنند.
اگر حمايت بعضي از به اصطلاح مسئولين نبود آشوبگران جرات اين چنين جسارتي را نداشتند و بايد براي اين افراد افسوس خورد كه گذشته خود را به بهاي اندكي فروختند و در امتحان الهي مردود شدند.

این مجمع مجازی وبلاگ نویسان ضمن محکومیت این اقدام، از تمامی ارادتمندان به حضرت امام خمینی(ره) خواسته است تا وبلاگ های خود را در اعتراض به این حرکت توهین آمیز، به روز کنند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول